2 زخمی در حوادث خشونت آميز در شبه جزيره سينای مصر

در 2 حادثه تیراندازی جداگانه در استان سینای شمالی مصر یک سرباز و یک غیرنظامی زخمی شدند و در حادثه دیگری یک نیروگاه تولید برق هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، یک منبع امنیتی مصری جمعه شب اعلام کرد یک سرباز 22 ساله مصری هنگام نگهبانی از یک ایستگاه گاز نزدیک روستای النجاح از توابع بخش بئرالعبد در غرب العریش به ضرب گلوله یک تک تیرانداز زخمی شد و به بیمارستان بئرالعبد منتقل شد. 

در حادثه ای دیگر یک غیرنظامی مصری هنگام عبور از محله الکرامه در جنوب شرق العریش هدف گلوله فردی ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان مرکزی العریش انتقال یافت.

در رویدادی دیگر نیروگاه برق الوحشی در شهرک شیخ زوید در شمال سینا بامداد امروز شنبه هدف چند موشک آر.پی.جی قرار گرفت. این حمله موجب از کار افتادن نیروگاه و قطع برق چند شهر و روستا در شرق سینا شد. یک مسئول امنیتی بدون اشاره به این که این حمله تلفاتی داشته است یا خیر گفت کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت های وارد شده به نیروگاه هستند. 

بالگردهای آپاچی ارتش مصر نیز روز جمعه بر فراز شهرهای شمال سینا به ویژه العریش به پرواز درآمدند تا از ساختمان‌های دولتی و موسسات امنیتی محافظت کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار