کرمانشاه/

تا پایان سال همه شهرهای کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارمی شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت :تا پایان سال همه شهرهای شهرستان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فضل الله رنجبر گفت: در حال حاضر در حوزه شهر کرمانشاه 253 هزار و 71 مشترک خانگی و 348 مشترک صنعتی وجود دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه دو شهر کوزران و ماهیدشت این شهرستان نیزگازدار شده اند، گفت: در حال حاضر در شهر کوزران 840 مشترک و در شهر ماهیدشت 290 مشترک از نعمت گاز بهره مند هستند، ضمن اینکه در حوزه ماهیدشت شش مشترک صنعتی هم وجود دارد.

به گفته رنجبر تنها شهر هلشی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار نشده که هم اکنون عملیات خطوط انتقال آن پایان یافته و در حال علمک گذاری استو پیش بینی می‌شود اقدامات آن تا پایان سال جاری به اتمام برسد که در این صورت مجموع شهر های حوزه شهرستان کرمانشاه گاز دار خواهند بود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه بالغ بر 800 روستا دارد، افزود: وضعیت گاز رسانی به روستاهای شهرستان کرمانشاه مطلوب نیست.

وی افزود: از مجموع روستاهای شهرستان کرمانشاه 44 روستا گاز دارند و طی برنامه ریزی صورت گرفته گازرسانی به 84 روستای دیگر در این شهرستان در دست انجام است که در صورت بهره برداری حدود شش هزار و 400 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

رنجبر با بیان اینکه این پروژه‌ها از 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: این روستا ها در حوزه بخش‌های مرکزی، بیلوار، ماهیدشت، کوزران و هلشی قراردارند./ز



برچسب ها: کرمانشاه ، گاز ، این
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.