مسافران جام جهانی 2014 برزیل/ لوئیز نانی

لوئیز‌ نانی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2014 برزیل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حضور احتمالی نانی در فهرست تیم ملی  پرتغال در جام جهانی برزیل بهانه‌ای شد تا عملکرد این بازیکن‌در دنیای فوتبال را مورد بررسی قرار دهیم.
 
لوئیز‌ کارلوس آلمیدا‌ داکونیا‌ که بیشتر با لقب نانی شناخته می‌شود بازیکن پرتغالی است که در 17 نوامبر  1986 به دنیا آمد قدش 175 سانتی متر و پستش‌ مهاجم بال است نانی متولد پرایا‌ در کیپ‌ ورد است،  اما خانواده او در کودکی به پرتغال‌ کوچ کردند و نانی ملیتی پرتغالی دارد.
 
نانی دوران کودکی سختی داشته و در خانواده‌ای فقیر بزرگ شده است هنگامی که یک نوزاد بود به همراه خانواده‌اش به پرتغال آمد و جدا از خانواده در کنار عمه خود در آمادورا‌ حومه لیسون‌ بزرگ شد.
 
نانی از کودکی طرفدار تیم پورتو بود وی ابتدا به تیم کودکان رئال‌ اسپرت‌ پیوست و سپس راهی اسپورتینگ‌ لسبون‌شد.
 
 او در سال 2005 اولین بازی خود را باری اسپورتینگ‌ انجام داد و طی 29 بازی 4 گل به ثمر رساند او در فصل دوم نیز 29 بازی کرد و توانست 4 گل بزند او در 6 بازی از جام یوفا‌ توانست یک گل بزند پس وی با نشان دادن توانایی‌هایشان  توانست در 6 ژوئن‌ 2007 با منچستر‌یونایتد‌ قرار داد 5 ساله امضا کند.
 
از آن زمان تاکنون وی پیراهن شماره 17 را بر تن می‌کند مبلغ قرار داد نانی با منچستر‌ 25/5 میلیون یورو بود اولین بازی وی برای یونایتد مقابل شانز‌ن بود که با پیروزی 0-6 منچستر‌یونایتد‌ به پایان رسید.
 
 حال باید دید نانی می‌تواند در جام جهانی 2014 برزیل برای تیم فوتبال پرتغال مثمر ثمر باشد یا خیر ؟

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار