پسر جوان که پسرعموی خود را به خاطر توهم ماده مخدر شیشه به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در این پرونده حامد 36 ساله متهم است هشتم آبان ماه سال 1389 پسر عموی خود به نام مهدی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.

پس از دستگیری متهم به قتل و اعتراف او به ارتکاب این جنایت در ورامین، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد متهم با قبول جنایت خود اظهار داشت: به خاطر توهم ماده مخدر شیشه پسرعموی خود را به قتل رسانده است.

قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم، حامد را به قصاص محکوم کردند که حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

در حالی که متهم به قتل در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، اولیای دم رضایت خود را اعلام کردند و صبح امروز حامد از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

پسر جوان با تکرار اعترافات خود گفت: روز حادثه ماده مخدر شیشه کشیدم و دچار توهم شدم. وقتی با مهدی درگیر شدم هیچ اراده ای بر رفتارم نداشتم و با چاقو چند ضربه به بدنش وارد کردم. سه سال است که در زندان هستم و از کار خود پشیمانم. از قضات دادگاه نیز می خواهم که مرا ببخشند.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجات ، قاتل ، شیشه ، حوادث ، قصاص ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۱:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
موادمخدربرای قتل همش بهانه ست حالااگه پشیمان شده یا توبه بکندمیشه ازش گذشت کردولی وروداینابه اجتماع خیلی خطرناک است چون بازهم لغزش میکننددرپایان دعامیکنیم این عزیزهرگزلغزش نکندوبداندوبفهمدکه خداوندفرصت دوباره بهش داده وقدرزندگی خودش وآن خانواده که رضایت دادندبداندویک عمرغلامیشان بکند.
آخرین اخبار