ساعی: تکواندو خانه من است/ قهرمانان پاروهای این رشته‌ هستند

قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو می‌گوید: رشته تکواندو و فدراسیون، خانه قهرمانان و ورزشکاران محسوب می‌شود.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازگشتش به تکواندو پس از اتفاقات انتخابات فدراسیون عنوان کرد: همه می‌دانند که تکواندو خانه ورزشکاران این رشته محسوب می‌شود بنابراین، هنوز هم می‌گویم فدراسیون و تکواندو خانه من است و نمی‌توانم از آن جدا شوم.
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو افزود: برای حضور در جلسه جدید هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو هفته گذشته دعوت شدهن بودم و کسی من را جدا از این رشته نمی‌داند.
 
وی در خصوص جلسه‌ای که قرار بود با مشاور رئیس فدراسیون جهانی درباره اتفاقات انتخابات فدراسیون برگزار شود، تصریح کرد: قرار گذاشتند که بین من، پولادگر و مشاور رئیس فدراسیون جهانی جلسه‌ای برگزار شود اما چون دیدم این جلسه نتیجه‌ای نخواهد داشت، نرفتم.
 
نماینده ورزشکاران در انتخابات کمیته ملی المپیک یادآور شد: حضور تعداد زیاد کاندیداها در انتخابات کمیته ملی المپیک نشانه برگزاری دموکراتیک آن بود، وزیر ورزش و جوانان هم نشان داد که روی فرد خاصی در این انتخابات نظر نداشت.
 
ساعی ادامه داد: انتخابات کمیته ملی المپیک به خوبی برگزار شد و نکته مثبت آن انصراف بهرام افشارزاده از حضور انتخابات کمیته علی رغم داشتن مجوز لازم بود، به دلیل بحث‌های به وجود آمده افشارزاده ترجیح داد کنار بکشد.
 
وی تصریح کرد: افشارزاده با انصرافش روح جوانمردی را در ورزش به خوبی اجرا کرد و به خوبی آن را به جوانان نشان داد.
 متاسفانه در زمانی قرار داریم که جوانترها کمتر به این مسائل اهمیت می‌دهند، افشارزاده با توجه به توانایی‌هایی که داشت بازهم می‌توانست به ورزش خدمت کند اما او با این کار بزرگی خود را ثابت کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار