مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از ادارات ثبت احوال سرو و نازلو

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: تا پایان امسال پروژه ادارات سرو و نازلو مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد جوان با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی در راستای ایجاد و گسترش ادارات ثبت احوال در استان، اظهار داشت: اداره ثبت احوال ارومیه از ساختمان اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی جدا و در مکان جدیدی مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره ثبت احوال ارومیه در طبقات زیرین اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی انجام وظیفه می‌کند و مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته مجوز انتقال اداره ثبت احوال ارومیه به ساختمان روبه روی ترمینال شهرستان ارومیه از طریق رایزنی با استانداری اخذ شد.

جوان ادامه داد: حدود هشت ماه است که تعمیرات این ساختمان در دست اقدام است و در آینده نزدیک با اتمام عملیات تعمیر اداره ثبت احوال ارومیه به مکان جدید خود منتقل می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی افزود: به دلیل حجم بالای کار در ارومیه، مجوز دو منطقه نیز برای فعالیت در ارومیه گرفته شده است تا در کنار اداره ثبت احوال ارومیه به مردم ارائه خدمات کند.

وی اضافه کرد: این اقدام به منظور کم کردن فشار کاری از مردم و همکاران اداره ثبت احوال ارومیه انجام شده است.

جوان یادآور شد: پروژه ساختمانی سرو و نازلو از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری آغاز شده و پیشرفت فیزیکی این پروژه 50 درصد است.

وی گفت: امیدواریم تا پایان امسال پروژه ادارات سرو و نازلو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ثبت احوال ، ارومیه ، سرو ، نازلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.