چاله‌ای که خیلی از مردان در آن می‌افتند

مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد آقایان بیشتر مسائل را با چشم‌هایشان بررسی می‌کنند و عقل آن‌ها در مراحل بعدی خود را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، مطالعات جدید نشان می‌دهند مردان و زنان شباهت و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند اما تفاوت‌های رفتاری آن‌ها بیشتر از شباهت‌هایشان است و مردان بیشتر حال را در نظر دارند در حالی که زنان آینده نگر‌تر هستند. 

مرد‌ها به طور متوسط بیشتر از زنان به اشیا خیره می‌شوند و انتخاب کردن شریک زندگی نیز در ۷۰ درصد آقایان در مراحل اولیه عقل هیچ شرکتی ندارد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، مردان شریک زندگی خود را در مراحل اول با چشم انتخاب می‌کنند این در حالی است که اگر طرز تفکر و معیارهای آن‌ها کاملا شکل نگرفته باشد با مشکل روبرو خواهند شد. 

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، بعد از ازدواج خانم‌ها باید بدانید اگر می‌خواهید همسرتان با شما همراه شود و بیشتر برای دوام زندگی مشترکتان تلاش کند، انتظاراتتان را در محدوده شرع و عرف با او در میان بگذارید و اگر بعد از آن رفتارش را انکار کرد، ابتدا این انکار را بپذیرید وقت آن است که مجددا با کمک او چارچوب جدیدی را برای حدود روابطتان تعیین کنید و در موردشان با او به توافق برسید.


انتهای پیام/
برچسب ها: مردان ، مغز ، زندگی ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.