خسارات و تلفات سنگین "داعش" در عراق

ارتش عراق در حملات خود به مواضع و تجهیزات افراد مسلح گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خسارات و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ جنگنده های ارتش عراق مواضع گروه های تروریستی را هدف حمله قرار دادند و سی و شش تن از آنها را به هلاکت رساندند. در این حملات همچنین تعدادی از خودروهای حامل موشک های ضد هوایی هدف قرار گرفت و منهدم شد. منابع نظامی عراقی فاش کردند دویست تن از تروریست های بیگانه اعم از عرب و غیر عرب در درگیری های الرمادی به هلاکت رسیده اند. 

نادیا العبیدی خبرنگار این شبکه در عراق در گزارشی با اشاره به حملات ارتش عراق به مواضع تروریست های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در مناطق البوفراج، ملعب، خیابان ستین و... افزود: در این حملات سی و شش تروریست به هلاکت رسیدند و نوزده خودروی حامل موشک های ضد هوایی منهدم شد. سازمان مبارزه با تروریسم عراق با پشتیبانی لشکر ششم ارتش توانست شانزده تن از تروریست های داعش از جمله شش تک تیرانداز و یک تروریست عرب به نام ابورقیه را به هلاکت برسانند. 

در ادامه گزارش آمده است: نیروهای عملیات جزیره و بادیه در عراق همچنین توانستند شانزده خودروی ویژه قاچاق را در نزدیک مرزهای سوریه منهدم کنند. نیروهای مشترک همچنین هفده تانکر حامل سوخت را که آماده قاچاق برای افراد مسلح در سوریه شده بودند، توقیف کردند. 

محمد الصیهود عضو ائتلاف دولت قانون گفت: به نظر ما ارتش عراق و سازمان های امنیتی می توانند بیشترین خسارات را به تروریست ها وارد کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: نیروهای تیپ بیست و سه در بغداد توانستند یکی از افراد تحت تعقیب را بازداشت کنند. 


انتهای پیام / 
برچسب ها: خسارت ، تلاش ، عراق ، داعش ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار