رودهن/

دستاورد انرژی هسته ای نشانه بی تاثیری تحریم ها است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت:دستیابی به انرژی هسته ای و حضور ایران در بین غولهای هسته ای دنیا نشانه بی تاثیری تحریم های استکبار جهانی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اتفاقات خاورمیانه گفت:مقام معظم رهبری با تدبیر و اندیشه ای ارزشمند مسائل دنیا و به ویژه خاورمیانه را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داده اند و بیانات ایشان برای حل مشکلات کلید گره گشایی است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مقام معظم رهبری بروی بصیرت و دشمن شناسی و جریان شناسی دشمن در تخریب اسلام در دنیا تاکید خاصی دارند ومسئولان در بحث مذاکرات اینگونه موضوعات را در دستور کار خود قرار داده اند و توانستند اقتدار ایران اسلامی را در دنیا نشان دهند.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به بازدید مسئولان شهری و ائمه جماعات شهرستان از راکتور هسته ای تهران اضافه کرد:راکتور هسته ای تهران جنبه تحقیقاتی دارد و این بخش از پروژه کلی دستاورد هسته ای کشور ،بیانگر صنعت هسته ای به عنوان پیشرفت مهم علمی ایران اسلامی در دنیا است .

حجت الااسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهارداشت :انرژی هسته ای عالی ترین دستاورد بشر در دنیا تلقی می شود و دانشمندان ایرانی از این صنعت در کشور رو نمایی کردند و نشان دادند که مانعی مقابل پیشرفت و شکوفایی علمی ایران اسلامی وجود ندارد./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.