روزنامه نگار آمريکايی:

نطق اوباما تکرار وعده‌های تکراری اوست

"جیم دابلیو دین" روزنامه نگار آمریکایی نطق سالیانه اوباما را در کنگره تکرار وعده‌های تکراری توصیف کرد و گفت این سخنان فقط برای جلب نظر حداکثری مردم است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، "جیم دابلیو دین" سردبیر نشریه وترنز تودی چاپ آتلانتا در ایالت جورجیای آمریکا در گفتگو با این شبکه گفت: « باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امروز نطق سالیانه خودش را در کنگره ایراد کرد. در این سخنان سالیانه وعده های مکرر مطرح می شود اما مشخص نیست که آیا اوباما قادر است به این وعده ها عمل کند یا خیر .

 این سخنان که کارشناسان نوشتن متن سخنرانی‌های تدوین شده برای جلب نظر حداکثری مردم است. هدف از این سخنان القای فضای خوشبینی برای سال جدید است یعنی همان چیزی که جامعه آمریکا به شدت به آن نیاز دارد.»

وی در ادامه افزود:«جنگ داخلی سوریه همچنان ادامه دارد. مداخله‌های خارجی در استمرار این جنگ نقش دارد. شماری از گروه‌هایی که در سوریه فعالیت دارند اجیر شده خارجی هستند. حضور همین گروه‌ها در سوریه مشکل آفرین شده است زیرا کشورهایی که این افراد را وارد سوریه کرده اند از عواقب اقدامات این افراد می ترسند و اینکه در آینده آفت این افراد دامنگیر خودشان شود. »

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار