پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پروین به تنهایی نمی‌تواند پرسپولیس را اداره کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مدیریت پروین گفت: اگر پروین بخواهد تنهایی پرسپولیس را اداره کند با مشکل مواجه خواهد شد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای اینکه پروین بتواند نتیجه بگیرد باید حمایت شود، به خصوص از نظر مالی، زیرا مشکل اصلی تیم ما مشکلات مالی است و همین موضوع تیم را اذیت می‌کند.

وی در خصوص توانایی پروین برای از حاشیه درآوردن پرسپولیس بیان کرد: یک دست صدا ندارد و همه باید با تمام وجود کمک کنند تا پرسپولیس از این شرایط رهایی یابد. حمایت مالی اصلی‌ترین کمکی است که می‌تواند شرایط پرسپولیس را بهبود ببخشد و با توجه به اینکه پرسپولیس یک تیم دولتی است و زیرنظر وزارت ورزش اداره می‌شود نمی‌تواند آزادانه فعالیت کند.

وی در مورد تغییرات پی‌درپی مربیان پرسپولیس و تأثیراتی که بر تیم می‌گذارند گفت: مشکل پرسپولیس مربی نیست و در کل مشکل فوتبال ما از مربی نیست بلکه از ریشه ضعیف است و باید تمام مسائل و مشکلات را بررسی کنند و راه‌حلی اساسی برای رفع این مسائل پیدا کنند.

ما در ایران به جای اینکه از فوتبال درآمدزایی کنیم فقط در این راه متحمل هزینه می‌شویم. در اکثر کشورها تیم‌های معروف و محبوبشان هرکدام یک استادیوم دارند اما تیم‌های محبوب ما نه پرسپولیس و نه استقلال هیچ کدام یک استادیوم برای خودشان ندارند و بازی‌های خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کنند. برای اینکه بتوانیم این مشکلات را در فوتبال از بین ببریم باید خصوصی‌سازی کنیم تا از فشار مشکلات مالی کاسته شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره شش بازی باقی مانده و توانایی اینکه قهرمان شود و سهمیه آسیایی را کسب نماید تصریح کرد: پرسپولیس پتانسیل این را داشت که بتواند جام را از آن خود کند اما حاشیه‌ها سبب گردید تا تیم در شرایط بحرانی قرار بگیرد و با این حال و اوضاع پرسپولیس خیلی است که قهرمان شود و با این بازی و فوتبال نه، نمی‌توانند قهرمانی را کسب کنند.برای اینکه بتوانیم به نتیجه برسیم باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکن کنیم و در نظر بگیریم ژاپن، کره و عربستان چه کارهایی برای پیشرفت در فوتبال انجام دادند و باید از آنها الگوبرداری کنیم.

محمد پنجعلی در پایان در خصوص عملکرد پرسپولیس تا به حال خاطرنشان کرد: قبل از اینکه این حاشیه‌ها برای تیم اتفاق بیافتد عملکرد خیلی خوبی داشت. حاشیه‌ها، محرومیت‌ها و تهمت‌هایی که به بازیکنان زده شد تیم را دلسرد کرد و همین امر بر طرفداران نیز تأثیر گذاشت و اگر این بحران بگذرد و پرسپولیس به شرایط قبل و آرامش دست پیدا کند پتانسیل کسب امتیاز را دارد زیرا تفاضل امتیازها در جدول چندان زیاد نیست و همه چیز به یکی، دو امتیاز بستگی دارد و برد در چند بازی و کسب امتیاز می‌تواند پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پنجعلی ، پرسپولیس ، پروین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار