معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر بیان این که شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود چراکه تهران ظرفیت بیشتری برای ساخت و ساز ندارد ، گفت : شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر حسین محمد پورزرندی  با بیان این که شهرداری متعلق به مردم است و هزینه آن توسط  مردم تامین می شود ، گفت : با جدیت پیگیر مطالبات شهرداری از دولت هستیم تا  بتوانیم هرچه بهتر به شهروندان خدمات رسانی کنیم .
 
وی با اشاره به میزان تحقق درآمدهای شهرداری در سالجاری اظهار کرد : از ابتدای امسال با متمم پیشنهادی از سوی شهرداری ،  بیش از 93 درصد درآمدها محقق شده است .
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت درآمدهای پایدار تصریح کرد : در سال84 تنها 12درصد سهم بودجه شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار بود که در سالجاری این سهم به 40درصد می رسد .
 
پورزرندی در ادامه خاطر نشان کرد : شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود چراکه تهران ظرفیت بیشتری برای ساخت و ساز ندارد و از این رو باید به دنبال تعریف منابع جدید بود .
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت : شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد.


انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار