وزیر راه و شهرسازی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

متنوع‌سازی نرخ بلیت تا دوماه آینده

آخوندی از متنوع سازی نرخ بلیت تا پایان امسال خبر داد و گفت: متنوع‌سازی نرخ بلیت تمامی مسائل حمل‌و‌نقلی تا پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر رعایت مقررات ملی شهرسازی و ساختمانی نظارت جدی داریم، گفت: در  بلند مرتبه و کوتاه مرتبه‌سازی باید مقررات ملی شهرسازی و ساختمانی در پایتخت رعایت و ساخت و ساز به درستی اجرا شود.
 
وی در ادامه افزود: طرح جامع مسکن در حال پیشرفت است و در حال بررسی هستیم.
 
وی اضافه كرد: مسکن اجتماعی جزئی از  طرح جامع مسکن است.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی مربوط به یک وزارت خانه نیست و باید تمامی وزارت خانه‌ها برای راه اندازی این صندوق همکاری کنند.
 
آخوندی در ادامه افزود: توسعه ملی بدون نهادهای حرفه‌ای و ملی امکان‌پذیر نیست و باید هر اقدامی که انجام می‌دهیم به کمک نخبگان حرفه‌‌ای صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه نشست تخصصی میان دولت و تشکل‌های حرفه‌ای می‌تواند به اجماع میان حرفه‌گران کمک کند افزود: باید به جای خنثی کردن اقدامات یکدیگر مسیر را برای پیشرفت و توسعه ایران هموار کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: گفتگوی مداوم در سطح جامعه و در سطح اهل علم لازمه‌ی تغییر انگاره است.
 
آخوندی در ادامه اظهار داشت: تصور این که یک اداره می‌تواند یک انگاره اجتماعی را عوض نماید کاملاً اشتباه است.
 
وی با اشاره به اینکه باید میان اهل علم در دانشگاه ارتباط برقرار کرد گفت: همکاری میان اهل علم و حرفه‌ورزان کاملاً‌ضروری می‌باشد.
 
آخوندی در ادامه افزود: در حال حاضر مشکل تهران آلودگی، ترافیک،اشتغال و کسب و کار سالم و امنیت است که این مشکلات نمی‌تواند توسط یک اداره حل شود بلکه باید در جامعه مطرح شود.
 
آخوندی با اشاره به اینکه نمی‌توان بر روی مسئله فقر در تهران خط کشید گفت: مسئله فقر در کلان‌شهرها به خصوص در تهران با طرح‌های اداری حل نمی‌شود بلکه باید این مسئله در جامعه مطرح شود و تمامی اعضای جامعه راه‌حل مناسبی برای این مسئله بنیادی پیدا کنند.
 
آخوندی در خصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: تفکیک وزارت راه و شهرسازی مطرح نشده و من از آن بی‌اطلاع هستم.
 
آخوندی در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: متنوع سازی قیمت بلیت تا دو ماه آینده به طور حتم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، شهرسازی ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار