ساری /

اضافه دریافتی قبض گاز مشترکان مازندران با تصمیم دولت

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران درباره اضافه دریافتی از مشترکان شرکت گاز این استان را ناشی از تصمیم دولت برای توسعه گازرسانی به روستاها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران مرتضی تیرملک با اشاره به برخی ابهامات پیش آمده برای مشترکین گاز طبیعی در استان درباره مبالغ درج شده در قبوض گاز مشترکین اظهار داشت: در قانون بودجه سال 1392 به ازاء هر متر مکعب گاز مصرفی مبلغ 100 ریال بابت توسعه گازرسانی به روستاها تصویب شده و از ابتدای امسال این قانون قابلیت اجرایی دارد.

وی با اشاره به ابلاغ قانون بودجه سال 92 در تیر ماه خاطرنشان کرد: به همین دلیل بدهی عوارض گازرسانی سه ماه اول امسال به منظور کاهش بار مالی بر مشترکین و در طی چهار دوره توزیع قبوض با عنوان بدهی گذشته محاسبه و در قبوض منظور می‌شود.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: مبلغ آبونمان درج شده در قبض گازبها براساس تصمیم ستاد هدفمندی یارانه‌ها دریافت می‌شود که تاریخ اجرای آن از مهر ماه 1391 است و مبلغ آن مطابق با ظرفیت کنتور و دوره مصرف محاسبه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، حق بیمه مشترکان خانگی به ازاء هر واحد مسکونی شهری 500 ریال و واحد روستایی 250 ریال دریافت می‌شود.

تیر ملک در پایان گفت: بر این اساس، مشترکان در زمان بروز سانحه و خسارت‌های مالی و جانی از جمله فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت ناشی از گاز طبیعی بیمه می‌شوند.

انتهای پیام/ ش ک

برچسب ها: قبض ، گاز ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.