آیت‌الله علوی‌گرگانی:

امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقلال توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم

آیت الله علوی گرگانی گفت: قبل از انقلاب اسلامی، ثروت های خدادادی و منابع کشور توسط استعمارگران چپاول می شد و مردم ایران از امکانات کشور بهره ای نداشتند، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی و استقلال توانسته ایم روی پای خود بایستیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله علوی گرگانی"، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی هوا فضای سپاه، به تبیین جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و لزوم پاسداری از آن پرداختند و گفت: در قرآن کریم به مومنین سفارش شده که در انجام کارها، با یکدیگر تعاون و همکاری داشته باشند.
 
وی ادامه داد: همگان باید این دستور قرآنی را سرلوحه فعالیت‌های خود قراردهند و با حفظ و حدت و محبت، از تفرقه و اختلاف بپرهیزند و یکدیگر را یاری کنند.
 
معظم له، عقل را وجه تمایز انسان با حیوانات دانسته و افزود: اگر انسان که از نعمت عقل برخوردار است، به وظایف دینی و الهی خود عمل نکند، از حیوانات هم پست تر می شود، چون آنها عقلی ندارند.
 
آیت الله علوی گرگانی در ادامه نظام اسلامی را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانسته و تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی، ثروت های خدادادی و منابع کشور توسط استعمارگران چپاول می شد و مردم ایران از امکانات کشور بهره ای نداشتند، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی و استقلال توانسته ایم روی پای خود بایستیم.
 
معظم له با بیان این که حضرت علی (ع)می فرمایند "کمتر چیزی پیدا  می شود که از دست انسان برود و دوباره برگردد"، تاکید کرد: همه باید مطابق فرمایش حکیمانه امیرالمومنین(ع) قدردان نظام اسلامی و استقلال آن باشیم، چرا که این نعمت بزرگ به آسانی به دست نیامده، بلکه حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان و ایثارگران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار