سرداور رقابت های جام حذفی تنیس گفت: برای حضور در رقابت‌های جام حذفی از بهترین داوران استفاده کردیم و خوشبختانه هیچ مشکلی نیز در این خصوص قضاوت بوجود نیامد.

به گزاش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سایت رسمي فدراسیون تنيس، شهرزاد لازم زاده سرداور رقابت های جام حذفی بانوان اظهار داشت: سومین دوره رقابت های جام حذفی تنیس باشگاهها و دسته جات آزاد کشور از ۴ بهمن به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که ما تلاش کردیم تا از بهترین ها برای قضاوت در این دوره از بازی ها استفاده کنیم که خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص نحوه قضاوت داوران وجود نداشت و آنها عملکرد خوبی داشتند.
 
وی گفت: پوشش کامل اسلامی تنیسورها در این مسابقات این امکان را در اختیار ما قرار داده تا از وجود داوران سطح بالا در بخش آقایان برای ارزیابی بانوان استفاده شود که در این دوره از بازی ها امیر حسین موسوی با حضور در محل رقابت ها نقاط ضعف و قوت داوران را ارزیابی کرد که به اعتقاد من این اقدام فرصت خوبی برای بانوان بود تا از تجربیات داور نشان سفید کشورمان استفاده کنند و جا دارد در اینجا از زحمات وی تشکر کنیم.
 
وی در خصوص : با توجه به اینکه بانوان در طی این مدت توانایی های خود را به اثبات رساندند ما امیدواریم با استفاده از این فرصت ها شرایط را برای کسب نشان سفید در این بخش را فراهم کنیم تا برای نخستین بار به این مهم دست پیدا کنیم ، همچنین با توجه به اینکه بانوان حرف های زیادی برای گفتن دارند به همین دلیل رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.
 
شهرزدا در پایان سطح برگزاری بازی ها را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رقابت تنیسورها برای رسیدن به عنوان قهرمانی جذابیت خاصی را به بازی ها بخشیده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: داوران ، سرداور ، مسابقات ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار