معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خبرداد:‌

تأسیس مرکز درمانی ترک اعتیاد ویژه‌ زنان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تأسیس و راه‌اندازی مرکز درمانی ترک اعتیاد، ویژه بانوان معتاد خبرداد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشستی که با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد ، درحاشیه‌ی این نشست در جمع خبرنگاران گفت:‌ یکی از موضوعاتی که در پدیده مقابله و مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت است، اجتماعی کردن آن و استفاده از تشکل‌های مردمی و حمایت از آنها در این زمینه است.

وی در ادامه افزود:‌ استفاده از افرادی که خود معتاد بوده‌اند و ترک اعتیاد کردند ، می‌تواند در مقابله و مبارزه با مواد مخدر بسیار مؤثر و نتایج مثبتی از آن گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه گرم‌خانه‌های شهرداری میزبان بسیاری از معتادان است ، بیان داشت:‌ ازجهت کمیت پذیرش افراد و کیفیت خدمات رسانی در گرمخانه‌ها باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم که این مورد،‌ مورد توجه‌ دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بود.

ایازی با اشاره به اینکه شهرداری بطور مشخص مسئولیت ویژه‌ایی در مبارزه با مواد مخدر ندارد ،‌ گفت:‌ انتظار می‌رود که شهرداری گام‌های ارزنده‌ایی در حل مشکل اعتیاد بردارد. براین اساس نسبته به مرمت و بازسازی و تجهیز مراکز درمانی ترک اعتیاد در شهر تهران توافقاتی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پایان از تأسیس مرکز درمانی ترک اعتیاد ویژه بانوان خبرداد و گفت:‌ با توجه به تعداد زنان معتاد در جامعه توافق شده است که یک مرکز درمانی ترک اعتیاد ویژه بانوان در شهر تهران تأسیس شود.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: تأسیس ، مرکز ، درمانی ، ترک ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار