رعب و وحشت کشاورزان سمنانی

دزدان پس از سرقت دست و پاي طعمه هاي خود را بسته و آنها را در همان حال رها مي كنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از جوان ایرانی، سرقت هاي سريالي اعضاي باند خشن از كشاورزان در استان سمنان باعث وحشت اهالي و آغاز تحقيقات پليس شده است.

 

سارقان خشن در حالي كه صورت هاي خود مي پوشانند با تهديد قمه و اسپري اشك آور از كشاورزان زورگيري مي كنند.  دزدان پس از سرقت دست و پاي طعمه هاي خود را بسته و آنها را در همان حال رها مي كنند. يكي از كشاورزان كه قرباني اين سارقان شده است به خبرنگار قانون گفت: در يكي از روستاهاي اطراف دامغان زمين كشاورزي دارم.

 

روز سه شنبه در حال كار بر سر زمين بودم كه مرد ناشناسي مرا صدا كرد و گفت ؛ كبريت داري؟ .به تصور اينكه سردش است و مي‌خواهد آتش روشن كند از داخل وسايلم كبريتي را برداشته و به سمت او رفتم. وقتي نزديكش شدم دو همدستش كه پشت كپر مخفي شده بودند به سمتم حمله‌ور شده و به صورتم اسپري اشك آور پاشيدند. سارقان سپس با تهديد قمه مرا به داخل كپر برده و دست و پايم را بستند.

 

  وي ادامه داد: دزدان وقتي فهميدند پولي همراه ندارم تلفن همراه و خودروي پرايدم را سرقت كرده و از محل گريختند. به سختي خود را به بيرون از كپر كشانده و از يك چوپان كه در حال عبور از آن محل بود كمك خواستم. پس از رهايي خود را به كلانتري اميرآباد دامغان  رسانده و به طرح شكايت پرداختم. در آنجا متوجه شدم كه دزدان در شهرستان شاهرود نيز سرقت مشابهي را مرتكب شده اند.

 

با جست‌وجوي محل خودروي پرايدم كشف شد. سارقان با رها كردن ماشين به فرار خود ادامه داده بودند. با طرح شكايت هاي مشابه عليه اين سارقان يك تيم از ماموران پليس آگاهي استان تحقيقات براي شناسايي و دستگيري دزدان را آغاز كرده اند. اين در حالي است كه سرقت هاي دزدان خشن باعث وحشت كشاورزان اين استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.