مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان تهران از اجراي برنامه‌هاي متنوع در گراميداشت سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان تهران، سیدجواد سادات فاطمی  مديركل كتابخانه هاي عمومي تهران گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در دهه فجر امسال نزديك به 15برنامه متنوع در كتابخانه هاي عمومي استان تهران اجرا مي‌شود.

فاطمی به آذین بندی تمام کتابخانه‌های عمومی سراسرکتابخانه های عمومی استان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در تمام کتابخانه ها، نمایشگاه کتاب و تازه‌های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و عناوین مختلف در حوزه انقلاب اسلامی و معرفی کتاب‌های تازه منتشر شده، اجرا خواهد شد.
فاطمی با اشاره به  برگزاري برنامه هاي قصه گويي براي دانش آموزان مقطع ابتدايي در بخش کودک كتابخانه هاي عمومي گفت: قصه ها و داستان هايي كه دراين برنامه روايت مي شود مربوط به پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي خواهد بود.

به گفته مديركل كتابخانه هاي عمومي استان تهران، برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع دهه فجر براي كودكان و نوجوانان  از ديگر برنامه هاي اين نهاد فرهنگي در دهه فجر است و  نقاشي هاي تهيه شده در نمايشگاهي به همين منظور در كتابخانه هاي عمومي به نمايش درمي‌آيد.

وي تصريح كرد: برگزاري مسابقه مکتوب خلاصه نویسی براي گروه سني بزرگسال شامل زنان و مادران خانه دار ، اصناف ، دبیرستان و کتابداران   با موضوع پيروزي انقلاب اسلامي نيز از جمله برنامه هاي كتابخانه هاي عمومي در سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان تهران است.

فاطمی اجراي مراسم غبارروبي مزار شهداء را از ديگر برنامه هاي دهه مبارك در شهرستان‌های استان برشمرد و گفت: ديدار با خانواده شهداء و ايثارگر از ديگر برنامه هاي شهرستان‌های كتابخانه‌هاي عمومی استان در دهه فجر است. همچنین بازديد مدارس از كتابخانه هاي عمومي، حضور كتابدران در مدارس و تبيين اهميت مطالعه در زندگي و برگزاري نشست هاي ادبي با موضوع انقلاب اسلامي از ديگر برنامه هاي اداره كل كتابخانه هاي عمومي تهران در سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار