داورزنی: پیروزی منصوری بر حفاری اتفاقی نبود/تجربه در بازی مشابه با رقیب به پیروزی‌مان انجامید

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: اگر پیروزی در نیم فصل نخست برابر حفاری اتفاقی باشد، دومین شکست این تیم در یک فصل را نمی‌توان به اتفاق و خوش‌شانسی مربوط دانست. بردیم چون برتر بودیم.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت سنگینی با حفاری داشتیم زیرا هر دو تیم به لحاظ فنی و سبک بازی عملکرد مشابهی داشتند اما شناخت و سابقه منصوری به این سیستم فنی موقعیت‌های بیشتری را در اختیارمان قرارداد و تا با تیزبینی کوچکترین موقعیت‌های این تیم را خنثی کنیم. با وجود انیکه حفاری با توجه به ارائه فوتسالی زیبا موفق به زدن اولین گل شد اما توانستیم با صحبت با بازیکنان و همچنین در اختیار گرفتن مدیریت بازی گل خورده را جبران و گل بدتری را نیز به ثمر برسانیم پس از این جریان تیم حفاری حتی با بازی پاورپلی نیز نتوانست بازی را به تساوی بکشاند تا حداقل امتیاز را با خود به خانه ببرد.
 
وی افزود: تیم ناظم الشریعه در به کارگیری تاکتیک و سیستم 4-0 بی‌نظیر عمل کرده و به طور حتم برای رقبای لیگ برتری دردسر ساز می‌شود زیرا نفوذ و موقعیت سازی در رقابت با این تیم بسیار دشوار جلوه می‌کند اما این عمل برای تیمی که مبتکر سیستم نام برده بوده و سابقه و تجربه‌اش در بکارگیری آن با موفقیت رو‌به‌رو بوده غیر ممکن نیست. معتقدم پیروزی برابر حفاری را نمی‌توان به اتفاق یا خوش‌شانسی نسبت داد. شاید کادر فنی رقیب پیروزی دشوارمان در اهواز را اتفاقی خواند اما نمی‌توان تیم بزرگ و مدعی لیگ برتر را با دومین اتفاق در نیم فصل دوم شکست داد، منصوری پیروز شد زیرا با توجه به تجربه‌اش سزاوار این پیروزی بود.
 
داورزنی در ادامه بیان داشت: پس از پایان رقابت شاهد حاشیه‌هایی بودم اما به آن دقت نکردم گویا هواداران تیم به بازیکن یا دروازه‌بان تیم حفاری توهین کرده بود و وی به همین دلیل زمین را ترک نمی‌کرد البته با این کار مخالفم، ما و هواداران موظف به ایجاد محیطی آرام و دور از هیاهو برای رقبا هستیم اما تبعات این حاشیه زیاد نبود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، پیروزی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار