لاریجانی در صحن علنی مطرح کرد

رایزنی با دولت برای ارسال اصلاحات قوانین مختلف به صورت یک لایحه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مجبور باشیم در آینده با دولت صحبت کنیم تا طی یک لایحه قوانینی که می‌خواهد تغییر کند را یکجا به مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در طی تذکر داریوش اسماعیلی مبنی بر اینکه در بررسی لایحه بودجه باید قوانین مادر مد نظر قرار بگیرد گفت: معتقدیم نباید به قوانین مادر دست بزنیم.
 
رئیس مجلس افزود: شاید در آینده مجبور باشیم با دولت صحبت کنیم تا یک لایحه بدهند و قوانینی که خواستار تغییر آن است را یکجا به مجلس ارائه کند.
 
نماینده قم تصریح کرد: هدف از این کار این است تا قوانین مکررا دستکاری نشود.  
 
اضافه می‌شود؛ داریوش اسماعیلی نماینده فراوه و سروستان در جلسه علنی امروز طی تذکری گفت: آن چیزی که به عنوان لایحه بودجه به مجلس ارسال می‌شود باید منطبق با قوانین مادر باشد.
 
وی خطاب به لاریجانی گفت: این موضوع را چندین جلسه خدمت حضرتعالی اعلام کردم که شما نیز تایید کردید ولی متاسفانه در لایحه تقدیمی دولت و حتی در کمیسیون تلفیق قانون اصلاح قانون معادن به کلی نادیده گرفته شده است.  
 
عضو ناظر مجلس در شورای عالی معادن گفت: براساس تبصره 4 قانون اصلاح قانون معادن باید 65 درصد از حقوق دولتی دریافتی به معاونت معدنی وزارت معدن صنعت برگردد تا صرف توسعه زیرساخت‌های معدنی کشور شود که این اتفاق نیفتاده است.  
 
رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: بررسی بودجه در صحن در حال اتمام است امیدواریم به این موضوع توجه شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار