"کولی عشق" شهرام شکوهی در اجرای کنسرت زمستانی اش

شهرام شکوهی در دوازدهمین شب از بهمن ماه به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده و با منتخبی از قطعه‌های دو آلبوم مدارا و کولی عشق و با مدیریت اجرایی امید بهاری و مدیریت روابط عمومی پدرام امینی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای هوادارانش خواند.

  به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت زمستانی شهرام شکوهی اجرای زمستانی شهرام شکوهی با طراحی صحنه‌ای متفاوت شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.  
 
طراحی صحنه در این کنسرت به صورتی بود که سمت راست صحنه را نمایی از یک خانه و یک صندلی متحرک که شکوهی هنگام اجرای قطعه خیال کن بر آن تکیه زده بود و سمت چپ را چند آباژور رنگی و فضای سقف را چراغهایی رنگارنگ که در داخل گویهای رنگارنگ جای گرفته بود تزئین کرده بود.  
 
شهرام شکوهی در این اجلاس ضمن نظر خواهی از مخاطبانش درباره آلبوم جدید کولی عشق چند قطعه از این آلبوم را برای آنها اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیری از جانب هواداران روبرو شد.  
 
برای اجرای قطعه جادوی چشم تو تصاویر جدیدی از در گذشتگان عرصه‌های مختلف هنری کشورمان همچون کیومرث ملک‌مطیعی، نیما نهاوندیان، نادیا گلچین، بابک بیات، منوچهر نوذری، جمیله شیخی، پوپک گل‌دره، پیمان ابدی، روح ‌الله داداشی، ناصر حجازی، ایرج قادری، علی حاتمی، ناصر عبداللهی، حسین پناهی، محمد نوری، خسرو شکیبایی، همایون خرم و جلیل شهناز پخش شد که هنگام پخش این تصاویر شکوهی به همراه مخاطبانش برای این هنرمندان از دست رفته دست زدند.  
 
در بخش دیگری از این اجرا کلیپ اسیری، با حضور شهرام شکوهی و امیر حسین کاشانیان پخش شد که آهنگسازی این قطعه بر عهده شکوهی و تنظیم آن بر عهده کاشانیان بوده است.  
 
خواننده آلبوم مدارا در کنسرت زمستانی خود که به رهبری گرشا رضایی و سرپرستی امیر حسین کاشانیان برگزار شد قطعه‌هایی همچون مدارا، هوس، خیال کن، جان خسته، به خاطر مونا و عاشقان را اجرا کرد.  
 
گفتنی است، شهرام شکوهی در دوازدهمین شب از بهمن ماه به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده و با منتخبی از قطعه‌های دو آلبوم مدارا و کولی عشق و با مدیریت اجرایی امید بهاری و مدیریت روابط عمومی پدرام امینی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای هوادارانش خواند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شکوهی ، بدیعی ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۳۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا با محسن رجب پور مصاحبه کنید و بپرسید آلبوم پنجم گروه آریان منتشر میشه یا نه؟ آریان تموم شد یا هنوزم ادامه داره؟ کی کنسرت میذارن؟؟ منتظرم ممنون.