مشهد/ دبیر کمیسیون مناقصات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد؛

رعایت حقوق و منافع پیمانکاران پالایشگاه خانگیران در چارچوب قوانین مناقصات

دبیر کمیسیون مناقصات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: رویکرد این مجتمع گازی در موضوع معاملات و مناقصات، رعایت حقوق و منافع پیمانکاران در چارچوب قوانین و مقررات است.

مهدی حیدرنژاد در مصاحبه با  خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،با بیان مطلب فوق افزود: بیش از هشت سال از ابلاغ قانون برگزاری مناقصات می گذرد و از آنجا که بخش عمده معاملات در حوزه ملی و کشوری می بایست بر مبنای این قانون و آیین نامه های مرتبط آن اجرایی گردد،

بی تردید می توان گفت آنچه در یک دهه گذشته در زمینه های اقتصادی کشور و پروژه های ملی و منطقه ای رخ داده است در ارتباط مستقیم با این قانون، روش اجرا و میزان پایبندی به آن بوده است.

دبیر هیات مدیره، کمیسیون مناقصات و کمیته بازرگانی پالایشگاه خانگیران تصریح کرد: به بیان دیگر این قانون اگر چه در ظاهر ارتباط مستقیم با عموم مردم جامعه ندارد، لیکن بی شک در زندگی امروز تمام ایرانیان نقش پررنگی داشته و در آینده نیز خواهد داشت.

حیدرنژاد ادامه داد: روح کلی حاکم بر قانون برگزاری مناقصات، انتفاع عموم مردم از معاملات دولتی و حذف رانت و ارتباطات غیرقانون است و البته با دقت در بندهای این قانون در خصوص اطلاع رسانی عمومی، پاسخگویی دستگاه های دولتی به مناقصه گران و متقاضیان، انتشار عمومی اطلاعات مناقصات در پایگاه های مرتبط از جمله پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات، اهمیت این موضوع و رویکرد قانون در این زمینه مشخص می گردد.

این مدرس قانون برگزاری مناقصات تاکید کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نیز جهت گیری اصلی خود در زمینه برگزاری مناقصات را به این مهم اختصاص داده است.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات بسیار مهم این شرکت، انتشار اسناد مناقصات (در بخش خرید) به صورت 100 درصد الکترونیکی و قرار گرفتن در سایت پالایشگاه به آدرس www.khangiran.com (بخش مناقصات و مزایده ها) علاوه بر انتشار آن در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات می باشد.

حیدر نژاد خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در این نوع از مناقصات می توانند بدون کوچکترین هزینه ای و در هر ساعتی از شبانه روز اسناد مناقصات را دریافت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رویکرد این شرکت، رعایت دقیق قوانین و مقررات به منظور دستیابی به منافع تعیین شده برای پالایشگاه و همزمان رعایت حقوق و منافع پیمانکاران(تصریح شده در قوانین) می باشد.

گفتنی است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شرق کشور، تامین کننده گاز طبیعی شش استان کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان است. /

برچسب ها: چار ، چوب ، قوانین ، مناقصات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.