"سبد کالای حمایتی به شما تعلق نگرفته است" این جمله که از طریق پیامک یا از طریق تلفن گویا به 13 میلیون نفر اعلام شده موجب نارضایتی زیادی در بین مردم به ویژه کارگران شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با تعیین خط حقوقی 500 هزار تومان به عنوان شرط مشمول شدن افراد برای دریافت رایگان سبد کالا، 8 میلیون نفر کارگر بیمه شده و 5 میلیون کارگر فاقد شناسه از فهرست دولت حذف شده‌اند و این در حالی است که 3.5 میلیون نفر از این افراد حداقل حقوق و مزایا را دارند.

يكي از مسولان وزارت کار و رفاه اجتماعی چندی پیش اعلام کرده بود که در کشور 3.5 میلیون نفر مشمول قانون کار وجود دارد که از حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار برخوردار می‌شود و سایر گروه‌های تحت پوشش این قانون مراتب دریافتی‌های بالاتری از حداقل دستمزد 487 هزار تومانی در سال‌جاری دارند.

وی عنوان کرده بود واگذاری سبد کالا به این تعداد کارگر قطعی است ولی کار تفکیک سایر مشمولان از جمعیت بیمه‌شده‌ها که 8 میلیون نفر هستند نیز ادامه خواهد داشت و در نهایت فهرست‌هایی به دولت برای واگذاری سبد کالایی ارائه می‌شود.

توزیع سبد کالا نیز بنا بر اظهارات مدیر کل تامین و توزیع سبد کالا قرار بود از ابتدای بهمن به مدت 15 روز ادامه یابد که ارائه آن از امروز 13 بهمن ماه آغاز شد و با اشکالاتی هم همراه بود به طوری که امروز شاهد شکل‌گیری صفوف عریض و طویل مردمی در مقابل فروشگاه‌های توزیع کننده بودیم.

همچنین که در حال حاضر عمده مراجعه‌کنندگان اظهار می‌کنند که جزو جامعه هدف بوده ولی به آن‌ها اعلام شده که نمی‌توانند سبد کالایی دریافت کنند. این افراد که در مقابل ساختمان توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت و تجارت تجمع کرده‌اند با سد حراست این ساختمان مواجه شده و کسی پاسخگوی آنان نیست و حراست این ساختمان تنها با ارائه چند شماره تلفن آن ها را به بیرون راهی می‌کند.

عده‌ای نیز اعلام می کنند که ما جزو جامعه هدف تعریف شده نیستیم ولی سرپرست خانواریم و به دریافت کالاهای این سبد نیاز داریم. این افراد سوال می کنند که چرا مشمول دریافت سبد کالایی نشده و آیا راهی برای گرفتن کالاها وجود دارد یا خیر؟

ساعتی از توزیع اولین سبد کالای حمایتی از سمت دولت می گذرد و مشمولان به استقبال دریافت آن رفتند به نحوی که صف‌های طولانی مقابل فروشگاه های عرضه این کالاها تشکیل شده است.

گزارش تصویری تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت سبد کالا

در عین حال، برخی از خانم‌های حاضر در صف‌های طولانی دریافت این سبد کالایی کارت‌های سایر اعضای خانواده خود را نیز به همراه آورده‌اند تا با صرفه‌جویی در وقت بتوانند این سبد کالایی را دریافت کنند.

یکی از دریافت کنندگان سبد کالا می‌گوید‌: این سبد کالایی برای برخی از مردمی که سطح درآمد آنها پایین است، مناسب به نظر می رسد اما در گفت و شنودی که با مردمی که در سطح دریافت سبد کالایی در حاشیه فروشگاه شهروند قزل قلعه داشتیم، اکثر آنها نیاز مبرمی به این سبد کالایی نداشتند و به اعتقاد آنها، ممکن بود برخی از این کالاها را نتوانند مصرف کنند و به افراد دیگری بسپارند.

وی می گوید: برای دریافت این سبد کالایی همه مردم به صورت مرتب در صف ایستاده بودند و بدون هیچگونه مشکلی سبد کالایی خود را دریافت می کردند. البته اگر دولت تمام کارگران و بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی را مشمول می‌کرد، خیلی بهتر بود، چراکه اکثر این قشر جامعه از تمکن مالی سطح متوسط رو به پایین برخوردارند.

براساس مشاهدات خبرنگار ما از فروشگاه‌های مختلف کالاهای عرضه شده از برندهای متفاوت است به نحویکه در یکی از فروشگاه‌های رفاه سطح شهر تهران، برنج هندی در بسته بندی‌های برنج محسن و برنج آوازه توزیع می‌شد اما در سایر فروشگاه‌ها از برنج های هندی با برند های متفرقه استفاده می‌شود، این موضوع درباره بسته‌بندی‌های انواع روغن نیز وجود دارد و برندهای روغن‌های توزیع شده در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است.

کیفیت توزیع سبد کالایی در همه فروشگاه‌ها یکسان نیست و برخی متصدیان فروشگاهی برخورد مناسبی با مردم ندارند. مردم برای دریافت سبد کالایی در دمای 5- درجه و در حالیکه در برخی نقاط تهران با بارش برف و باران مواجه هستند در حیاط فروشگاه و در مقابل انبار فروشگاه ها صف های طویل تشکیل داده‌اند. به نظر می‌رسد همان گونه که آقای روحانی اشاره داشت برخوردهایی از این دست در شأن مردم شریف ایران نباشد چرا که سیاست‌هایی از این دست می‌توانست با رعایت بسیاری از مناسبات اجتماعی و با مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر اجرا شود.

در هر صورت در وضعیت بوجود آمده بهترین حالت آن است که مردم به تدریج و در روزهای مختلف برای دریافت سبد کالایی مراجعه کنند تا با مشکلات ذکر شده مواجه نشوند چرا که از صبح امروز در خصوص برخی کارتهای بانکی نظیر بانک تجارت، پاسارگاد، صادرات و در برخی فروشگاه‌ها بانک ملی با اختلال شبکه مواجه است.

بدیهی است اگر دولت قرا راست در طول چهار سال آینده در مسیر اجرای پروژه‌های بزرگ ملی  گام بردارد بایستی علاوه بر کار کارشناسی قوی در تدوین و تنظیم برنامه‌های خود، بستر را برای تولید و استخراج اطلاعات دقیق از مختصات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور فراهم کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: سبد ، رایگان ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
واقعا ناانصافی است که به یک کارمند باحقوق بیش از1000000 سبد کالا تعلق گیرد اما به یک کارگر باحقوق500000 تومان سبد تعلق نگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
کسانی که در حال حاضر مشغول به کار نیستند آیا سبد کالا به آنها تعلق میگیرد.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
میدونم سانسور میکنین ولی لااقل که شما میخونین تا حالا حتی یه کامنتمو هم نذاشتین ولی اشکالی نداره چون شما هم باید محافظه کار باشین .ولی واقعا هدف دولت حذف اقشار ضعیف جامعه است چون تا حالا که همین طور بوده.نمیدونم چرا حرف از آمار که میشه یه هو ما کارگران جزء ثروتمندان جامعه محسوب میشیم حتما حکمتی تو کاره و ما خبر نداریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
ما 5 نفرکارمند در یک اطاق هستیم به دو نفر از همکاران که خانمشان هم شاغل است سبد تعلق گرفته اما به سه نفر از ما که خانممان خانه دار است تعلق نگرفته پس نتیجه می گیریم آمار و اطلاعات درستی در دست ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۰:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
فقط میتوانم بگم متاسفم
United States of America
دانیال
۲۲:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
واقعا صد آفرین به دولت .. دولت تدبیر و امید !!! کارگران بخت برگشته ترس از ندادن سبد کالا ندارند ،، ترسشان از شندرقاز یارانه ای هست که میترسند به همین بهانه بعدأ قطع شود
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد
۲۲:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
اگر بجای سبد کالا پول رو به حساب خانوارها میریختن خیلی بهتر بود..................
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر علی
۲۲:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من فقط از دولت کار می خواهم وحتی بابت کارم مالیات هم میدهم من نمی خواهم گدا باشم من بیکارم به فکر ما ها باشید !
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام. معلمین شریف انقد ناشکر نباشید شماها 3 ماه تابستان 15 روز عید برف و بارارن تعطیلید و حقوق داری حالا اینجور مینالید پس اون کارگر که تو این سرما بیکار و منتظر کار وایساده چی؟؟ شما هم نگران نباشید هرچه کیف واسه معلم اقساط وام سود کم شرایط ویژه فرهنگیان خواهشا سانسور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
کارکنان قراردادی که دردولت جایی ندارند جلو استخدامشون گرفته شداز اضافه شدن حقوق هم که خبری نیست سبد هم که تعلق نمیگیره خواهشمنداست خیلی صریح به کارکنان قراردادی بگید که هیچ چیز برای شما دیده نشده.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
واقعامتاسفم نه عدالت رعایت شده نه انصاف به من نوعی شاغل باهرحقوقی سبدکالابدن ولی به کسانی که کارگرآزادهستندیکروزکارگیرشون میاددوروزبیکارندسبدکالاتعلق نمیگیره آقای رییس جمهوربه مشاورهایتان بگوییددوری توی شهرهابزنندوحاشیه شهرهاسری بزنندتاببینندچقدرنیازمندوجودداره که نه تحت پوشش بهزیستی ونه کمیته امدادهستندوازاین حق مسلمشان شماودست انرکاران سبدکالاآنهارامحروم کرده ایدلطفااین بی عدالتی درتوزیع راسریعتراصلاح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
اخر بی عدالتیه واقعا کار سختیه پولدارها رو پیدا کردن سبد کالایی بهشون دادن زحمت کشیدن فقط قصدشون اجرا کردن طرحه مهم نیست به چه کسی بدن
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۲۲:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام
باچه منطقي مني كه كارمندساده با ماه 800هزاركه 400هزاركرايه خانه 55هزارپول سرويس اداره 150هزارسرويس مدرسه 2فرزندم و270هزار وام بانكي دارم به من تعلق نميگيره سبدكالا ولي كسي كه از نظرمالي هيچ مشكلي نداره بهش تعلق ميگيره؟
ازشما كاركنان اين شبكه وخبرخواهش ميكنم پي گيراين مسئله بشين كه يارانه مارااگه قطع كنن بيچاره ميشم
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
هم دانشجوی متاهل هستم هم خبرنگار اما تعلق نگرفته فقط قشر مایه دار گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
خرید خدمت
۲۲:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
باسلام .بنده کارمند خرید خدمت هستم که قراردادم ریر 500 تومان هست چرا به من تعلق نگرفته ولی همکارانم هستند که انها نیز خرید خدمت هستند و حتی رسمی با اینکه بنده مستاجر نیز هستم وبیمه تامین اجتماعی تعجبم راستی کجا این عدالت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
به نظر من سبد کالا باید بر اساس تعداد نفر و به صورت نقدی به حساب خانواده ها و قشر ضعیف تر و در زمان عید واریز میشد.تا یک کم قیمت عید رو کنترل کنه.به خانواده ی که 10 نفرند به اندازه یک خانواده 4 نفره سبد کالا داده شده و این عدالت نیست.مطمئنا دارا با توضیحات مناسب قبول میکردند. روستایی که دور از شهر هست باید 50000تومن خرج کنه که 80000تومن سبد کالا بگیره!!!کلا طرح کارشناسی شده نبود و فقط جنبه تبلیغی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
تعلق نداره
۲۱:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
به شما خبرنگارا که دادن که صداشو درنیارین بابا نظر هارو سانسور کنید خبرنگاران موحححترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام
تکلیف ما کارگرهای ساختمانی که تو ماه 10روز هم کار نمیکنیم وتازه برای بیمه کارگران ساختمانی یک ماه دویدیم و به نتیجه هم نرسیدیم چیه ما دردمونو به کی بگیم امثال ماها چرا از گرفتن این سبد باید محروم بشیم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۲۱:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
تو جامعه ی ما قشر ضعیف ترو محرومتر و فقیر تر از کشاورزی هم هست .نیست .پس چرا ما کشاورزان مشمول این کالا نشدیم ؟؟؟ از طرف میلیون ها کشاورز ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۲۱:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من یک کارمند جزء هستم به من سبد کالا تعلق نگرفته اما به رییس اداره وهمچنین افرادی که حقوقشان بیشتر بوده تعلق گرفته وهمچنین به رییس بانکی که دارای دو دستگاه ساختمان وماشین مدل بالاست تعلق گرفته نمیدانم سبد کالا بر چه اساسی توزیع شده ولی به قشر ضعیف ظلم شده است
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی اصل
۲۱:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
دولت با این کارفقط می خواست خودش به ظاهر پیش مردم محبوب کند خیلی ها که حقشون بود سبد کالا نگرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ابن اوج بی عدالتی .به خدا شوهرم کارمند بانکه و طبق قانون کار حقوق می گیره با مزایا ماهی 522 هراز تومن می گیره سید تعلق نگرفته همکاران رسمیش با یک ملیون و بشتر بهش تعلق می گیره عدالت گچاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این داستان مثل اینه که گروهی دارای یک باغ شریکی هستند و باغبانی آن را به یک نفر بدهند و با غبان جهت دادن مقداری میوه ی باغ قانونی بگذارد که طی آن با مالکان باغ مثل گدایان رفتار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من کارمند جزء هستم سبد کالا به من تعلق نگرفته ولی به رییس اداره و معاونین تعلق گرفته نمیدانم بر چه اساسی سبد کالا تعلق گرفته ولی با این وجود به قشر ضعیف ظلم شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
خدا یا از رسمی وغیر رسمی مینالن
خوب مسلمونا پس کاگر بدبخت چی
قرارداد ی ماهه میبندن باهاش
امنیت شغلیش ب ی مو بنده اونو فراموش میکنن اونوقت اقا رسمیه وخداتومن حقوق مثل .......میناله
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
کاش کمی تدبیر وفکر پشت این قضیه بود تا کورسوی امید به یاس تبدیل نشود.کاش...
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
مردم پیشرفت میکنن ولی ما به سی سال قبل بر میگردیم زمان صف کوپن یه خرید کالا می دادید اختیار میزاشتین دست خود مردم ازهر جا خرید کنن
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۱:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
كاشكي دولت با تدبير بيشتري اين سبد كالا را به قشر ضعيف و كم درامد جامعه ارائه ميداد.كارگراني كه بيمه ندارن و شغلشون ازاده و هيچ اينده اي ندارن مستحق تر از اونايي هستن كه بيمه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام .مامانه من از صبح افسردگی گرفته ما خانواده بازنشسته هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با این نحوه توزیع سبﺩ کالا که بیشتر افراﺩ ضعیف را شامل نشﺩ عﺩالت واقعی را احساس نموﺩم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۰:۴۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این عدالت نیست قدردانی از ملتی که همیشه در صحنه بودن ارزش ملت ایران بیش این است که جهت دریافت کالا ساعت 6 صبح سرما تا 6 عصر منتظر بمانند این یک نوع گدایی می باشد
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
کاش یه کم فکر میکردید .........
United States of America
کارگر
۲۰:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ما که کارگریم هیچی نداریم بیمه دارم چرا به ما تعلق نگرفته عدالت را رعایت کنید
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
مستمری بگیرم به منم تعلق نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
معلم2
۲۰:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ما معلمان موقع گرفتن عیدی شاغل دولتیم و عیدی کارکنان دولت میگیریم و حالا برای سبد کالا با تامین اجتماعی محاسبه شدیم.......
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۰:۳۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
اگر بجای سبد کالا پول رو به حساب خانوارها میریختن خیلی بهتر بود ودیگر اینکه حالا به من وامثال من که معلم هستیم وبیمه تامین اجتماعی هستیم تعلق نگرفته چگونه شاغل بودنمونو ثابت کنیم؟؟؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
اقایون معلم دعوا نکنید لطفا
همه بگوش
نا شکر نباش اقای معلم
700میگیری 500 کرایه 200 میمونه
خب ما کارگرا چی؟
خدا شاهده حقوق مهر رو هنوز نگرفته ایم
چقدره؟
533 هزار تومان
چقدر اجاره میدم390 تومان
خب من شامل نشدم
این چ عدالتیه
به خدا همه نظرارو سانسور میکنن
رسانه های ازاد......
ههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این اخر بد عدالتی است جرا انهای که یک میلیون به بالا حقوق میگیرن سبدکالا بهشون تعلق میگیره ما که حقوق بکیر اداره کار نیروی شرکتی هستیم سه ما یکبار حقوق میگیریم چرا به ما تعلق نگرفته چرا چرا چرا ........
Germany
علیپور
۲۰:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من کارمندرسمی هستم اما سبد کالا به من تعلق نگرفته!درحالی که بعضی از همکاران سبد کالای تعلق میگیرد ایا انصاف همین است
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گله مند
۲۰:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام
به هرکسی که دلشون خواست سبد کالا دادند اگر نمینوانید این طرحها را اجرا کنید چرا اجرا می کنید مگه بقیه مردم جز این مملکت نیستند
Iran (Islamic Republic of)
HaMeD
۲۰:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
باسلام
با اینکه این حرف زدنه ما کاریو درست نمیکنه اما گفتنش خالی از لطف نیست
بنده مثلا لیسانس دبیری خوندم و بی کار هستم و سرپرست خانوار هستم و 26 سالمه اما خیلی خیلی خیلی جالبه به ما سبد کالا تعلق نگرفته
واقعا اینه ....
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۲۰:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این نمونه بارز بی عدالتیه. من معلمم با 900 هزار تومان حقوق که سبد کالا تعلق نگرفته ولی به بعضی از همکاران با حقوق به مراتب بالاتر از من تعلق گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
جوادشیخی
۲۰:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام ... آقا پس به ما کی میدید....بعضی هستن نه بیمه ان و نه بازنشسته اما به اونا تعلق میگیره....پس ما چی؟
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۲۰:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این کار در جامعه دو دسته گی را بوجود آورده مثلا اینجانب مربی رانندگی بدون خودرو هستم که سه ماه تابستان حقوق 700 هزار تومان را می گیریم ولی ماه قبل 250 هزار تومان و قبل از آن 350 هزار تومان حقوق گرفتیم که اگر یک بار تصادف کنیم حقوق 2 ماه نیز از بین می برد و آموزشگاهها ما را بیمه نمی کنند و فیشهای حقوق ما در موسسه رهگشا هم موجود است . پس ما چطور حق استفاده از این سبد کالا را نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۲۰:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
خب پول ميدادن به جاي كالا شايد يكي اصلا برنج نخواد اگه پول ميدادن بهتر بود حق انتخاب دست مردم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
دوران صف شروع شده
Iran (Islamic Republic of)
1 کارمند
۱۹:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
بنده کارمند دولت هستم
همکارم با 34 سال سابقه و حقوقی به مراتب بالاتر از من که فقط 17 سال سابقه دارم مجاز به دریافت سبد کالا شده ولی من مجاز به دریافت نشده ام. هیچ راهی برای اطلاع دادن این اشتباه هم اعلام نکرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من کارمند هستم اما سبد کالا به من تعلق نگرفته!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۹:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام من کارمند رسمی آموزش و پرورش هستم اما بیمه من تامین اجتماعیه و سبد کالا به من تعلق نگرفته مگه چه فرقی بین اونی که بیمه اش خدمات درمانیه با ما هست؟ میترسم فردا یارانه مارا هم اینجوری بی حساب کتاب قطع کنن!
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من 22سالمه و باورم نمیشد که یه روزی مثل مادر بزرگامون که توی صف کپن می ایستادن باید با این وضع تو سرما و شلوغی این اقلام رو بگیرم, اول تشکر میکنم از دولت بخاطر زحماتشون, و بعد میگم که بهتر نبود به صورت نقدی مانند یارانه میریختید به حساب تامثل آدمهای متمدن بدون دغدغه خرید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
farzad
۱۹:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من یک دبیر هستم چرا سبد کالایی به من تعلق نگرفته.حقوق من 900هزاراست ولی همکارانم بیش از یک میلیون که سبد بهشون تعلق گرفته-این بی عدالتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
جالب اینجاست که دانشجوهای متعهلی که تو دانشگاهای مختلف هستن و از وضعیت مالی خوبی هم برخوردارن بدون هیچ مشکلی دارن میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام اصلا با عدالت تقسیم نشده اینجا تو شهرستان ما کسی که مغازه مصالح فروشی داره ماشین وخونه انچه نانی داره ودامد ماهانه اش سه چهار میلیون است بهش سبد کالا تعلق گرفته ولی به کارگرش که تو مغازش کار می کنه نه واقعا حیف ومتاسفا از این توزیع
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
من معلم با ۷۰۰ تمن حقوق و۵۰۰ تمن کرایه خونه چرا نباید سبد بگیرم ؟شمام که اصلا نظر مردمو سانسور می کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ولا من برام اومده ولی هنوز نگرفتم من معلمم ولی وقتی کارگرا رو می بینم که بهشون ندادن واقعا ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این چه وضعیه بخدا به ما که پول نداشتیم بیمه تامین اجتماعی بشیم نباید برسه ولی به مایه دارها رسیده!
بی اعدالتیه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام به کارمندان پیمانی سبد کالا نداده اند .چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
اینکه سبد کالایی بود به خیلی از کارگرا و ... تعلق نگرفت ، حالا فکرشو کن بخوان یارانه دهک های پردرآمد را قطع کنن چی میشه ، هرچی کارگر و حقوق بگیر کم درآمد هست یارانشا قطع میکنند و یارانه را میدن به این وضع توپاااا
آخرین اخبار