مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

فرهنگیان بازنشسته اصفهان همچنان معترض خدمات بیمه طلایی هستند

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: فرهنگیان بازنشسته اصفهان همچنان نسبت به نحوه اجرای بیمه طلایی و خدمات این بیمه معترض هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مجید روستایی در اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان فرهنگی نیازمند حمایت‌های واقعی از سوی دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند، اظهار کرد: صندوق بازنشستگی به عنوان متولی رسیدگی به وضعیت بازنشستگان است، اما در حال حاضر این صندوق هیچ حمایتی از بازنشستگان نمی‌کند.

وی رسیدگی به وضعیت درمان و سلامت را از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی دانست و افزود: اجرای بیمه طلایی به صورت کامل مانند بیمه طلایی فرهنگیان شاغل بسیاری از هزینه‌های درمانی بازنشستگان فرهنگی را کاهش می‌دهد، اما در حال حاضر این بیمه به صورت ناقص اجرا شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه هزینه‌های بسیاری از بازنشستگان برای اجرای این بیمه نسبت به این افراد دریافت می‌شود، تصریح کرد: فرهنگیان بازنشسته اصفهان همچنان نسبت به نحوه اجرای بیمه طلایی و خدمات این بیمه معترض هستند.

وی به برگزاری همایشی در هفته گذشته با حضور کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش در تهران اشاره کرد و ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در این همایش حضور داشت و وی رئیس هیئت مدیره کانون مرکزی بازنشستگان فرهنگی وزارتخانه آموزش و پرورش را به عنوان مشاور خود در امور بازنشستگان فرهنگی منصوب کرد.

روستایی با بیان اینکه همچنین به دستور وزیر آموزش و پرورش مقرر شد که کمیته‌ای مشورتی در راستای رسیدگی به مشکلات و وضعیت بازنشستگان فرهنگی تشکیل شود، تاکید کرد: مقرر شده است که این کمیته با حضور اعضایی از کانون‌های فرهنگیان بازنشسته به مشکلات این افراد رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و نا‌رضایتی‌های فرهنگیان بازنشسته نسبت به نحوه اجرای بیمه طلایی و خدمات این بیمه نیز در این همایش مطرح شد، افزود: فرهنگیان بازنشسته خواستار این هستند که از صندوق بازنشستگی جدا شوند و زیر پوشش وزارتخانه آموزش و پرورش قرار بگیرند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: وزیر آموزش و پرورش نیز از این موضوع استقبال کرده است و امیدواریم که زمینه‌های جدایی فرهنگیان بازنشسته از صندوق بازنشستگی فراهم شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.