"مسافران " در شبکه تماشا پیاده شدند

مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن شبکه تماشا می رود. این مجموعه طنز در 50 قسمت 34 دقیقه ای به تهيه‌كنندگي محسن چگيني در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما تهيه شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن شبکه تماشا می رود.

این مجموعه طنز در 50 قسمت 34 دقیقه ای  به تهيه‌كنندگي محسن چگيني در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما تهيه شده است.

"پيمان قاسم‌خاني " سرپرست نويسندگان اين مجموعه است و محراب قاسم‌خاني، سروش صحت، عليرضا ناظر فصيحي و فرخ نعمتي كار نگارش داستان‌ها را برعهده دارند.

موجودات فضایی می خواهند زمین را تصرف کنند ولی قبل از آن میخواهند با فرهنگ زمینی ها آشنا شوند. آنها یک زوج و یک دختر و یک ربات انسان نما را به زمین می فرستند و آنها در خانه دو برادر به نامهای فرخ و فرید ساکن میشوند و تظاهر میکنند از سوئد آمده اند. فرید یک نویسنده است و مشکلات بسیار فراوانی دارد. او در ادامه متوجه میشود که آنها فضایی هستند. در هر داستان این سریال در مورد یکی از عادات بد انسانها بحث میشود و در پایان آن داستان بهرام( محقق گروه ) گزارش خود را به کنفدراسیون میفرستد...

رامبد جوان،حمید لولایی، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، نصرالله رادش،محمد حسن معجونی،حامد کیازال (بازیگر خردسال)،اصغر حیدری، رضا کریمی، نگار پیل آرام، مریم شیرازی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

مسافران هر شب ساعت 21 به روی آنتن شبکه تماشا می رود.

انتهای پیام/ اس
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار برنامه مسافران
۱۳:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
باسلام بازی سحر دولتشاهی را خیلی دوست دارم.
آخرین اخبار