حاشیه نگاری روز دوم جشنواره فیلم فجر؛

دردسرهای بارش برف/ دبیر جشنواره خبرنگاران را بی‌جواب گذاشت/ بیانیه‌سازی یک کارگردان

دردسر های بارش برف، حضور بی تاثیر دبیر جشنواره و حاشیه های دو نشست فیلم از اتفاقات روز دوم جشنواره بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ روز دوم جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که بارش برف در تهران همه برنامه های فجر را به تاخیر انداخت و فیلم "قصه ها" که اولین نمایش در برج میلاد بود به دلیل بارش برف و نرسیدن برخی از اهالی رسانه ها و عوامل فیلم با تاخیر نمایش داده شد اما این روند ادامه داشت تا اینکه فیلم " مردن به وقت شهریور" نیز برای نمایش خود تاخیر یک ساعته داشت اما این تاخیر به دلیل بارش برف نبود شاید مسئولان برگزاری از شدت برف دچار سرما خوردگی شدند که نمایش را با تاخیر آغاز کردند.

در حاشیه های روز اول جشنواره گفته شده بود که علیرضا رضاداد دبیر جشنواره در برج میلاد حضور ندارد اما در روز دوم شاهد حضور او بودیم ولیکن وی حضوری بی‌تاثیر داشت و از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اجتناب می‌کرد.

در روز اول برگزاری عصرانه‌ای مختصر برای مهمانان جشنواره در نظر گرفتند اما در روز دوم خبری از این پذیرایی نبود و تنها با چای و نسکافه قضیه را فیصله دادند.

هر یک از نشست‌های روز گذشته حاشیه‌هایی به همراه داشت که اخبار رسانه ای ها را پربار می کرد اولین حاشیه مربوط به فیلم "قصه ها" ی رخشان بنی اعتماد بود که به بیانیه سازی های کارگردان فیلم و جسارت ها در ساخت فیلم و طفره رفتن از پاسخگویی ها ختم می شد اما دومین نشست جشنواره که به صورت بسیار بدی برگزار شد و مجری برنامه بدون تسلط کامل بر اجرای خود و روند برگزاری، نشست را دچار اختلال کرد و باعث تنش در اجرای برنامه شد و باید برگزارکنندگان جشنواره با توجیه کردن گرداننده های نشست پرسش و پاسخ، چنین جلساتی را از قالب حرفه ای خارج نکنند.

روز دوم جشنواره فیلم فجر همراه با حضور اصغر فرهادی در برج میلاد بود که در نوبت چهارم نمایش فیلم های جشنواره صورت گرفت اما این حضور تنها به بازدید از بازار فیلم ختم شد.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار