نماینده مردم بروجرد با بیان این که عدم تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نقیصه‌ای است که باید برطرف شود گفت: فرصت‌های استثنایی ما برای پیشرفت کشور توام با عدالت همیشگی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس طی تذکری در جلسه علنی امروز اظهار داشت: براساس ماده 1 برنامه پنج ساله می‌بایست دولت به کمک سایر قوا، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را ظرف سه سال تدوین می‌کرد، این الگو می‌بایست مشخص کننده نحوه تحقق سند چشم انداز، سنگ بنای تدوین برنامه‌های پنج ساله بعدی و هم چنین چراغ راه بودجه‌های سنواتی و سایر قوانین باشد.
 
وی در ادامه با طرح این سوال که به راستی الان ما با کدامین نقشه حرکت می‌کنیم، اظهار داشت: براساس این الگو می‌بایست جهت‌گیری‌های نظام و اهداف آن همانند اقتصاد، سیاست، آموزش، خانواده و فرهنگ ترجمه و اجرایی شود تا از موازی‌کاری و به هدر رفتن فرصت‌ها و امکانات جلوگیری نمایند.
 
بیرانوند تصریح کرد: عدم تدوین "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" نقیصه‌ای است که باید به سرعت برطرف شود زیرا فرصت‌های استثنایی ما برای پیشرفت کشور توام با عدالت همیشگی نیست. 

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار