قم/

وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

یکی از اساتید دانشگاه قم، گفت: وحدت ، انسجام ملی و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتررضا غلامی از اساتید دانشگاه قم روز دوشنبه 14 بهمن با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب را نعمتی بزرگ بر شمرد و افزود: پایبندی ملت ایران بر اعتقادات و ارزشهای الهی از جمله مسائل مهمی است که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشت و دارد.

وی یادآورشد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عامل تداوم این مسیر پیوند تنگاتنگ مردم، مسولان و تبعیت از فرامین بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد:ملت ایران در زمان طاغوت با وابستگی های خود به غرب، در خفقان به سر می بردند و امام خمینی(ره) در بدترین شرایط خفقان و سکوت،انقلاب اسلامی را به پشتوانه ملت ایران تشکیل داد.

غلامی پایبندی به مرجعیت را عاملی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد:انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی با پایبندی و تبعیت مردم از مرجعیت و ولایت فقیه به ثمر نشست که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی به جهان نشان داد که می توان با اعتقاد، ایمان و انسجام به پیروزی رسید و این امر خود الگوئی مهم برای آزاد اندیشان جهان بود.

این عضو انجمن نخبگان کشور، ولایت مداری را رکن مهم انقلاب اسلامی خواند و گفت:اگر می خواهیم این انقلاب با همه دستاوردهای با ارزش خود حفظ شود باید در مسیر مرجعیت، رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم زیرا انحراف از این مسیر ما را به بیراهه می کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:باید شیوه و سبک زندگی هامان، اسلامی و دینی شود تا با حفظ بسیاری از ارزشهای اسلامی و اعتقادی در راستای تداوم و حفظ انقلاب گام برداریم چرا که انقلاب اسلامی به معنای تبیین فرهنگ اسلامی و اخلاقی بود.

این عضو انجمن نخبگان کشور در پایان گفت: امروز در عرصه سیاست و دیپلماسی رهبر راه را به ما نشان داده است و ما نیز باید با پیروری از رهبری گام برداریم تا دشمن نتواند زمینه شکست و نابودی ما را فراهم نماید و با ایجاد اختلاف و فتنه انقلاب را به مخاطره اندازد./ش ک


برچسب ها: قم ، وحدت ، انسجام ، ملی ، رمز ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.