"قفسی برای پرواز" مخاطبان کرد زبان شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی "قفسی برای پرواز" برای پخش از سیمای کردی شبکه سحر به زبان کردی دوبله شد.

به گزارش حوزه رادیو تلوزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، محمد فریدونی مدیریت دوبلاژ "قفسی برای پرواز" به زبان کردی را در 32 قسمت 40 دقیقه ای بر عهده داشته است.


قادر دادخواه متون این مجموعه را ترجمه کرده و فرح همایون روز، شیلان رحمانی، نشمیل کاکازاده، سمیه محمدی، سیران گلوانی، سحر الیاسی پور، فائزه محمودی، مژده طاهری، چنور کمندی، نادر بابامیری، علاءالدین باباشهابی، مصطفی محمودی، هیوا سرحدی، پیام علوی، فواد شافعی، رزگار خاطری، پرویز حبیبی، ناصر قادری، محمد فریدونی، بنیامین احمدی و هیوا امان الهی به گویندگی در آن پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی "قفسی برای پرواز" داستان جوانی به نام احسان را روایت می کند كه در شهرستان شهریار زندگی می كند و در سفری به خرمشهر به دختری جنوبی دل می بندد. او با آغاز جنگ و محاصره خرمشهر برای پیدا كردن دختر مورد علاقه اش به خرمشهر می رود، اما در آنجا به اسارت عراقی ها درآمده و همین مسئله باعث بروز اتفاقاتی برای احسان و اطرافیانش می شود.
یوسف سید مهدوی کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته و امین زندگانی، ثریا قاسمی، هوشنگ توکلی، اردلان شجاع کاوه، آناهیتا همتی، مهوش افشارپناه، نفیسه روشن، شیرین بینا، حبیب دهقان نسب، بابک انصاری و رحیم نوروزی به ایفای نقش در آن پرداخته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.