"روحتاف" نام لیلی را مشق می‌کند

گروه موسیقی "روحتاف" کنسرت "مشق نام لیلی" را در تالار وحدت اجرا می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه "روحتاف" به سرپرستی "سید آرش شهریاری" کنسرت "مشق نام لیلی" را در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.

ساز و آواز، سودای دگر، ساز و آواز، شد ز غمت، ساز و آواز، ساقی، تکنوازی اودو، ساز و آواز، مست از می جام جان، مثنوی مشق نام لیلی، دلبر عیار، ساز و آواز، او و دلبر قدح نوش از جمله قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می‌شود.

قطعات بالا از اشعار صغیر اصفهانی، مولانا، ملاپریشان دینوری، ملک جهان جیحون آبادی، مهسا زمانیان، صفی علیشاه و سید آرش شهریاری انتخاب شده‌اند.

سید آرش شهریاری، خواننده و نوازنده تنبور؛پوروش خلیلی، آواز؛ سيد اسکندر شهرياري، نوازنده ني، تنبور، چهارتار، نرگس و هم آوا؛ سيدمجيد ميرهمايوني ( هويار)، نوازنده بم تنبور، تنبورک بلوچي و هم آوا؛ سيد سلمان حسيني، نوازنده تنبور؛ مهسا زمانيان، نوازنده تنبور و هم آوا؛ علي کمالي، نوازنده تنبور و هم آوا؛ ميلاددزفوليان، نوازنده نرگس،چهارتار و هم آوا؛ جلال جهاني، نوازنده تنبور و هم آوا؛ آزاده شمس، نوازنده قيچک و هم آوا؛ شعيب کمين پور، نوازنده چنگ عيلامي و هم آوا؛ فاروق رحماني، نوازنده رباب؛ علي گرامي، نوازنده سازهاي کوبه اي؛ پژمان جهان آرا، آواز دوم و آزاده جهان آرا، هم آوا در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

گفتنی است کنسرت گروه روحتاف 17 و 18 بهمن ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار