"کابوس کرکس‌ها" امشب از شبکه یک

نمایی از آخرین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد در برنامه امشب "کابوس کرکس‌ها" امشب ساعت 20 از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از "محسن مقصودی" تهیه کننده مستند کابوس کرکس‌ها گفت: در این برنامه دستاورد و پیشرفت های  جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد و همچنین موقعیت ایران در دنیا ومنطقه از لحاظ این فناوری بررسی می‌شود.

وی افزود: تشریح کاربرد پهباد در حوزه دفاعی ایران با حضور کارشناسان صنایع پهبادها   از دیگر بخش های این برنامه 50 دقیقه ای  مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سردارپاسدار مهندس سعید قاسمی از متخصصان حوزه پهبادها یکی از مهمانان این برنامه هستند که دستاوردها جمهوری اسلامی ایران را دراین زمینه به مناسبت دهه مبارک فجرتشریح می‌کند.

موقعیت ویژه جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ استراتژیک درجهان وتهدیدات استکبار، باعث شد که کشورمان با تکیه به نیروهای داخلی درزمینه های مختلف علمی و تکنولوژی توسعه پیدا کند که ساخت موشکهای دوربرد و گسترش صنایع هوایی از جمله این بخشها است که در این مستند به تصویر کشیده شده است.

برنامه "کابوس کرکس‌ها" کاری ازشبکه یک سیما به تهیه کنندگی محسن مقصودی و کارگردانی علیرضا بوعلی است که سه شنبه شب حدود ساعت 20:00 از این شبکه پخش می‌شود.


انهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار