قم/ همزمان با دهه فجر صورت گرفت:

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه شهید آوینی قم

نخستین نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از هنرمندان قمی، در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قم، آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه کاری از نقاشان آموزشگاه آزاد هنری کمال‌الملک است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های رنگ روغن، اکرولیک، مداد رنگی، پاستل، آبرنگ، مداد شمعی، کونته و مداد خلق شده‌اند.

آثار این نمایشگاه با موضوعات و اندازه‌های مختلف توسط هنرجویانی همچون ساره شاه علی، منیره ایوبی، سهیلا بقایی، زهره بادی، مهدیه افشاری، سمانه مسأله، زهره حق‌ مرادی، اکرم شوندی، زهرا وامق، نفیسه لطیفی، فاطمه زمانی، فاطمه فاطمی، حنانه طوسی و راحله شاطریان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته شده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 17 بهمن ماه هر روز در ساعت‌های 9 تا 13 و 30 دقیقه و همچنین 16 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 مراجعه کنند.

صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن 32114270 تماس بگیرند./ز

برچسب ها: قم ، نمایشگاه ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.