حاشیه‌های به جا مانده از مسابقات دسته یک تنیس؛

وقتی تعداد مربیان بر عدد انگشتان دست هم نرسید!

رقابت‌های دسته یک بزرگسالان تنیس روی میز درحالی با قهرمانی افشین نوروزی به پایان رسید که غیبت مربیان در کنار بازیکنان مشهود بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت‌های تنیس روی میز دسته یک بزرگسالان شب گذشته در آکادمی بین المللی پینگ پنگ تهران با قهرمانی افشین نوروزی در حالی به پایان رسید که از حاشیه های جالب توجه این رقابتها می‌توان به حضور انگشت شمار مربیان درکنار بازیکنان اشاره کرد، به این ترتیب که ازبین 14 بازیکن حاضر در این پیکار‌ها فقط چهار استان گیلان، کردستان، خوزستان، قزوین به همراه ورزشکاران خود مربی معرفی کرده بودند و سایر هیئت‌های استانی در حالی بدون حضور مربی درمسابقات دسته یک ورزشکار فرستاده بودند که فدراسیون طی بخشنامه‌ای امکان اقامت و پذیرایی از مربیان طبق معرفی نامه را فراهم کرده بود.

نقش غیبت مربزی به قدری درعملکرد برخی پینگ پنگ بازان مؤثر بود که کارشناسانی همچون محمود نظری( سرپرست سابق تیمهای ملی) اعلام کرده‌اند: بانگاهی به عملکرد بازیکنان در مسابقات دسته یک بزرگسالان و در مجموع هفت دور رقابت به خوبی می‌توانیم تأثیر نبودمربی درکنار برخی بازیکنان را مشاهده کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: از بین چهار مربی حاضر در مسابقات دسته یک هم یک ورزشکار با پیگیری های خود موفق به حضورمربی گردیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمانی ، بازیکن ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار