تازه‌های نشر؛

"حلول واژه‌های" حسام به بازار کتاب می‌آید

کتاب "حلول واژه‌ها" سروده ناهید حسام در آینده نزدیک از دریچه انتشارات تجلی مهر به بازار کتاب می‌آید.

"کامران شرفشاهی"، مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به که این روزها در چرخه چاپ و نشر انتشارات تجلی مهر افتاده، افزود: کتاب‌های "عاشقانه‌های عاقلان" به قلم" الهه خاکپور" و مجموعه شعر "حلول واژه‌ها" سروده «ناهید حسام» با موضوعات در قالب‌های کلاسیک و نومانند غزل، مثنوی، چهارپاره، رباعی و دوبیتی از آثار تازه منتشر شده از دریچه انتشارات تجلی مهر به حساب می‌آید.  

به گفته شرفشاهی از کتاب‌های قرار گرفته بر روی میز کار انتشارات تجلی مهر می‌توان به دو مجموعه شعر سروده «عبدالعظیم صاعدی» با عناوین (طعم تکه روحم) و «شب از پشت پنجره» اشاره کرد که هم اکنون در مرحله کسب مجوز چاپ و نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.  

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر گفت: کتاب دیگری از «امیر شمس» با عنوان "معیار و میزان" هم اکنون دردست چاپ بوده که امید انتشار آن تا پایان سال جاری می‌رود.  

همچنین به گفته شرفشاهی کتاب‌های وی که به تازگی منتشر شده را می‌توان با عناوین " از همیشه عاشقانه‌تر"، "همسفر سرخ"، و "بیا با هم بخندیم" بر شمرد.  

شرفشاهی در پاسخ به این سوال که آیا کتابی را برای انتشار در آینده نزدیک آماده کرده یا نه، تصریح کرد: البته کتاب‌های دیگری هم دار حال تهیه هستند که اگر وضعیت فعلی دست از سرمن بردارد و کمی احساس دلگرمی کنم، به بازار ارائه می‌شوند. این شاعر افزود: هم اکنون احساس دلسردی خاصی گریبان من را گرفته و حس می‌کنم که زیر موج هستم.   
 
وی خاطر نشان کرد: فضای امروز برای اهالی قلم آنچنان که باید مناسب نبوده و نامناسبی آن از فضای سرد حاکم برعرصه نشر نشات می‌گیرد.  

گفتنی است که آثار در دست انتشار شرفشاهی هنوز عنوانی برای آنها انتخاب نشده، مجموعه‌‌ای از مثنوی‌ها و 16 داستان کوتاه درخصوص امام رضا(ع) هستند.  

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار