بخشش احتمالی محرومیت رونالدو

روزنامه آ.اس اعلام کرد که شاید کریس با محرومیتی سه جلسه‌ای مواجه شود اما تصاویر منتشره از احتمال بخشودگی ستاره پرتغالی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو که با تساوی 1-1 به پایان رسید، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال از زمین مسابقه اخراج شد اما سران رئال با تماشای تصاویر حق را به رونالدو می‌دهند و قصد دارند برای اجتناب از محروم شدن ستاره پرتغالی شان نسبت به گزارش داوری درخواست تجدید نظر بدهند.
مسئولان این باشگاه قصد دارند تا تصاویری تکمیلی را برای اعتراض به کارت قرمزی که به کریستیانو ر ونالدو نشان داده شده، ارائه دهند.

آیسا گامس داور این بازیدر  گزارش خود نوشته است :در دقیقه 75، بازیکن شماره 7 رئال، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس به این خاطر اخراج شد: ضربه زدن با دست به صورت بازیکن حریف؛ آن هم در شرایطی که بازی متوقف بود.

اما اگر نگاهی به تصاویر این بازی بیندازید، متوجه می شوید که کریس در شرایطی که بازی در جریان بوده، دست کریس به صورت گورپگی برخورد کرده است. این درست است که داور بازی در گزارش خود نام بازیکن اتلتیک را مطرح نکرده ولی اگر منظور داور از برخورد در زمانی که بازی متوقف بوده، برخورد دست کریس با صورت ایتوراسپه بوده، لازم به توضیح است که کریس به او کشیده نزده و فقط دستش را به صورت او زده. از همین رو سران باشگاه مادریدی امیدوارند که کارت قرمز رونالدو بخشیده شود.

کمیته رقابت‌های لالیگا صبح روز چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و دراین باره تصمیم گیری خواهد کرد.

اگر کریس با محرومیت مواجه شود، ممکن است در دو بازی اتی تیمش مقابل ویارئال (دربرنابئو ) و ختافه (در کولیسئوم آلفونسو پرس) غایب باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار