محمدی: جام تختی یک میدان تدارکاتی بزرگ است/کشتی‌گیران جوان باید جانشینان شایسته‌ای باشند

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است با توجه به حضور کشتی گیران سرشناس جهان در مسابقات جام جهان پهلوان تختی این رقابتها یک میدان تدارکاتی بزرگ و مهم برای آزادکاران داخلی خواهد بود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به اعتقاد من پس از گذشت چندین سال امسال مسابقات جام تختی به لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد چرا که تاکنون 16 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که در میان این تیم ها اکثراً با ترکیب اصلی و نفرات سرشناس خود به تهران آمده اند که همین موضوع نشان می دهد شاهد یک تورنمنت با کیفیت بالا خواهیم بود.

وی در خصوص حضور ملی پوشان در رقابتهای جام تختی اظهار داشت:از بین ملی پوشانی که در مسابقات جهانی 2013 بوداپست کشتی گرفتند با صلاحدید کادر فنی فقط عزت اله اکبری و کمیل قاسمی در جام تختی به میدان خواهند رفت،البته قرار بود مسعود اسماعیل پور نیز در این مسابقات حاضر شود که به دلیل بیماری آنفلونزا شرایط حضورش فراهم نشد.

دارنده دو مدال نقره جهان با اشاره به کشتی گیران جوان داخلی حاضر در رقابتهای جام تختی تاکید کرد:کشتی گیران جوان کشورمان که در مسابقات جام تختی روی تشک حاضر خواهند شد باید از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرند و با توانمندی هایی که از خود نشان می دهند جانشینان شایسته ای برای بزرگان کشتی ایران باشند. ممطئن باشید کادر فنی نیز عملکرد همه کشتی گیران را زیر نظر خواهد داشت و در صورتی که هر فردی بتواند شایستگی خود را به اثبات برساند به اردوهای تیم ملی دعوت خواهد شد.

محمدی در خاتمه عنوان کرد:کشتی ایران با قهرمانی در رقابتهای جهانی 2013 بار دیگر جایگاه اصلی خود را در دنیا پیدا کرده و به همین دلیل است کشورهای صاحب نام  در مسابقات جام تختی امسال شرکت کرده اند،در نتیجه درست است ما به این مسابقات به عنوان یک میدان تدارکاتی نگاه می کنیم اما کار آسانی را پیش رو نخواهیم داشت، در نهایت نیز امیدورام به هدف اصلی خود که همانا مهیا ساختن یک تیم قدرتمند برای رقابتهای مهم پیش رو است برسیم .

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای 17 و 18 بهمان ماه در سالن شهدای هفتم تیز تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار