بیم و امید " شبکه سحر همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر شبکه سحر اقدام به پخش برنامه های مناسبتی در این ایام می نماید. سیمای فرانسوی این شبکه نیز به پخش مستند " بیم و امید " می پردازد.

به گزارش حوزه رایدو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از دروابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه " بیم و امید " به مدیریت دوبلاژ امیر فرح خواه برای سیمای فرانسوی دوبله شده و از چهارشنبه به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
ترجمه متون " بیم و امید " را بابک ارشادی به فرانسوی برعهده داشته و قربانعلی خدابنده ویراستاری آن را انجام داده است. بابک ارشادی، قربانعلی خدابنده، محسن ایمانی، امیرحسین برهانی و ... دوبلورهای این مستند بوده اند و محسن کیوانفر به عنوان صدابردار  با گروه همکاری کرده است.
این مستند که محصول شبکه دو سیما است به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی علی تاجیک به دوران پیروزی انقلاب می پردازد.
" بیم و امید"  با استفاده از تصاویر آرشیوی پیروزی انقلاب اسلامی از 22 بهمن 1357 تا مهرماه1360 به اتفاقات سیاسی آن دوران، تشکیل دولت ها و بحران های پیش روی انقلاب اسلامی می پردازد. تصاویر این مستند از آرشیو مرکزی سیما، آرشیو شبکه دو، آرشیو اخبار، آرشیو عکس روزنامه های کیهان و اطلاعات، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مرکز بررسی و مطالعات سیاسی تهیه شده است.
مجموعه مستند " بیم و امید " در 24 قسمت 20 دقیقه ای تولید شده و از چهارشنبه 16 بهمن از ساعت 9:10 به وقت تهران از شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان و علاقمندان به تاریخ ایران از سیمای فرانسوی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سحر ، شبکه ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار