مدیر عامل بیمارستان میلاد:

تماس مستقیم به بیمارستان میلاد وجود ندارد/ نظام ارجاع مشکل ازدحام مراجعات را کم می‌کند

مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: به دلیل حجم تماس‌ها و ازدحام بیش از حد بیماران، تصمیم گرفتیم تماس مستقیم به بیمارستان میلاد نداشته باشیم.

 فیاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم برقرار تماس تلفنی و ناکار آمدی سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد گفت: حجم تماس به بیمارستان بیش از میزان پاسخگویی است و به همین دلیل بیمه شدگان تصور می‌کنند سیستم نوبت دهی دچار مشکل است، در صورتی که بر اساس برنامه ریزی ما تنها راه چاره در این است که تماس مستقیم با بیمارستان نداشته باشیم.

وی با تاکید بر این‌که نظام ارجاع مشکل را حل خواهد کرد افزود: با اجرای نظام ارجاع در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی مشکل ازدحام بیمار در بیمارستان میلاد حل خواهد شد و افرادی که نیازمند خدمات درمانی از این بیمارستان هستند، با ارائه معرفی نامه و بدون گرفته نوبت می‌توانند از خدمات درمانی مورد نیاز خود بهرمند شوند.

مدیر عامل بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد: سایر افراد هم می‌توانند از طریق درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی مورد نیاز خود دریافت کنند./
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مونا
۲۰:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
چندین بار دیدیم بعضی از دکترای بیمارستان میلاد بدون دلیل موجه مثلا نوشتن دارو وآزمایش دو برگه در یک جلسه از دفترچه بیمار (خودم یا بستگانم)جدا میکنند!کسی علت اینکارو میدونه؟ ضمنا بعضی از دکترای بخش داخلی از سواد وتخصص لازم برخوردار نیستندو فقط بیمار رو بخشهای دیگه پاسکاری میکنند!؟
آخرین اخبار