اردبیل/

مدارس 14 شهر اردبیل برای پنجمین روز متوالی تعطیل شد

به دنبال بارش برف و برودت هوا برای پنجمین روز متوالی مدارس 14 شهر استان اردبیل تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، مدارس 14 شهر از نواحی و مناطق 19‌گانه استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مشکل تردد امروز 16 بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس درنوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در شهرستان‌های اردبیل، هیر، نمین، سرعین، نیر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، جعفر‌آباد، اصلاندوز، گرمی و انگوت کلیه مقاطع تحصیلی و در ارشق، مشگین‌شهر و لاهرود نیز پیش‌دبستانی و ابتدایی درنوبت صبح تعطیل اعلام شد.

این تعطیلات در حالی همچنان ادامه دارد که عامل اصلی آن واهمه از افت فشار گاز در برخی از مناطق استان و قطعی وسایل گرمایشی گاز‌سوز است که در مناطق شمالی استان اردبیل این قطعی اتفاق افتاده و به همین دلیل آموزش و پرورش در یک اقدام عجیب حتی مدارس شمال استان اردبیل را که معمولا مناطق گرمسیر به شمار می‌روند در این ایام تعطیل اعلام کرده است.

با اعلام تعطیلات امروز و به احتمال قوی تعطیلات روز پنجشنبه دانش‌آموزان بیش از 10 روز است که خانه‌نشین هستند و معلوم نیست آموزش و پرورش برای تداوم جریان آموزشی چه تدبیری اندیشیده است تا دانش‌آموزان از آموزش عقب نمانند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، تعطیلی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.