رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

یک چهارم "تولیدات پژوهشی" کشور را ارائه می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه پانزدهمین جشنواره ابن سینا در جمع خبرنگاران بیان داشت: یک چهارم تولیدات پژوهشی کشور در حوزه پزشکی متعلق به دانشگاه تهران است که دو نیم برابر بودجه تعلق گرفته فعالیت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر علی جعفریان در حاشیه پانزدهمین جشنواره ابن سینا که امروز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان داشت: دانشگاه تهران نقش پیشرو در سلامت کشور دارد و اگر منابع کافی در اختیار داشته باشیم کیفیت آموزش؛ پژوهش و ارائه خدمات به مردم را افزایش می‌دهیم.

 وی با تاکید براینکه اگر متناسب با پتانسیلهای دانشگاه منابع داشته باشیم شاهد رشد بیشتری خواهیم بود، افزود: با کمتر از ده درصد بودجه‌ای که در وزارت بهداشت به این دانشگاه اختصاص داده شده توانستیم یک چهارم تولیدات پژوهشی کشور در حوزه پزشکی را ارائه کنیم.

 وی در ادامه به اهداف برگزاری جشنواره ابن سینا اشاره کرد و گفت: شناسایی تلاشهای افراد برجسته در سه حیطه آموزش؛ پژوهش و ارائه خدمات به مردم از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره ابن سیناست.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه جشنواره ابن سینا۱۶ عنوان در پژوهش و ۱۰ عنوان در آموزش دارد، خاطرنشان کرد: هر سال یکنفر در کل کشور جایزه ابن سینا را دریافت می‌کند.

 به گفته وی برگزاری این جشنواره تلاشی است در جهت تشویق کسانی که دانشگاه را خانه خود دانسته و برای اعتلای آن می‌کوشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار