پوریا پورسرخ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تماشاگر در انتخاب فیلم باهوش است

"پوریا پورسرخ" گفت: حضور بازیگران ترکیه‌ای در فیلم‌های ایرانی اگر به منظور تبلیغات صرف باشد خود تماشاگر با توجه به باهوش بودن این امر را متوجه می‌شود.

 "پوریا پورسرخ" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: من شخصا بیننده سریال‌های ترکیه‌ای نبودم و به همین دلیل نمی‌توانم در مورد کیفیت آنها اظهارنظر کنم اما معتقدم به جای قضاوت کردن در مورد این کارها باید در رقابت با آنها کیفیت تولیدات خود را بالا ببریم.
 
بازیگر سریال "ماتادور" افزود: باید دید خروجی تولیدات ایرانی با حضور بازیگران ترکیه‌ای چه خواهد بود تا در مورد آنها اظهار نظر کرد.
 
این بازیگر ادامه داد: اتفاق خوبی که در حال رخ دادن است حل مشکل بودجه به لطف مسئولان است که به تولید فیلم‌ها اختصاص داده می‌شود.   
 
وی اظهار داشت: با حل شدن مشکل بودجه اخیرا شاهد تولید کارهایی با تعداد قسمت‌های بالا هستیم مانند کار کیمیا که خود من در آن در حال ایفای نقش هستم.   
 
پورسرخ خاطر نشان کرد: مطرح شدن فیلم‌های ترکیه‌ای به نوعی رقابت محسوب می‌شود، به کار گرفتن بازیگران آنها در فیلم‌های ایرانی نیز اگر به ضرورت دادستان و فیلم نامه باشد مشکلی ندارد ولی اگر صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد به اعتقاد من خود تماشاگر باهوش است و این را می‌فهمد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.