حاشیه نگاری هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر؛

"گشت ارشاد" در کاخ جشنواره

با توجه به ورود افراد بد حجاب به کاخ جشنواره تدابیری برای جلوگیری از گسترش این رفتارها صورت گرفت و به افرادی که مطابق شئونات اسلامی در کاخ جشنواره حاضر نشده بودند؛ تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ شلوغ ترین روز کاخ جشنواره جمعه در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر رقم خورد و استقبال رسانه‌ها و یا شاید مهمانان غیر رسانه‌ای در این روز بسیار زیاد بود طوری که برای دیدن فیلم یا صرف غذا باید از صف های طولانی گذر می‌کردیم.

زمان شروع هفتمین روز جشنواره از ساعت 14 بود  اولین نمایش فیلم هم به فیلم میرکریمی رسید که هم نظرات مخالف داشت و هم نظرات مثبت را به خود جلب کرده بود و رضا میرکریمی نیز به شدت از نگاه تازه خود به فیلم سازی و اثر ساخته شده خود بسیار دفاع می‌کرد اما دومین فیلم نمایشی در برج میلاد برای فیلم رضا عطاران بود که با استقبال پرشور تماشاگران همراه بود و تا حدودی نیز لحظات خوشی را برای آنها در زمان نمایش فیلم به وجود آورد.

اما آخرین فیلم اکران شده در برج میلاد فیلم اولی مهشید افشارزاده بود که متاسفانه مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفت و آنطور که باید شهاب حسینی در این فیلم انتظارات تماشاگران را برآورده نکرد.

با توجه به ورود افراد بد حجاب به کاخ جشنواره تدابیری برای جلوگیری از گسترش این رفتارها صورت گرفت و به همین منظور حراست برخورد محترمانه‌ای را با این گونه افراد داشت و به افرادی که مطابق شئونات اسلامی در کاخ جشنواره حاضر نشده بودند؛ تذکر دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
منتظر حضور گرمشون توی پارکها ومعابر وبخصوص در دانشگاها ومدارس هستیم فرهنگ ایرانی ما داره از ذهنها پاک میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
چه عجب گشت ارشاد هم برای انجام وظیفه آمد.اما تاوقتی این هنرپیشه ها هستند وضع همینه باید کار ریشه ای انجام داد و بازیگران با حجاب راجاگزین اینها کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
اگر تو مکانهای عمومی مثل پارکها ، ترمینالها ، و.... گشت ارشاد وجود داشت خیلی خوب بود
آخرین اخبار