قلعه نویی:

صحبت‌های خوبی با کی‌روش داشتم/سوء تفاهمات برطرف شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به AFC برای جذب بازیکن کمکی برای آسیا نامه زدیم، امیدوارم موافقت کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیرقلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سایپا گفت: با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای خوبی داشتیم سوءتفاهم‌هایی که برای کارلوس کی‌روش به وجود آمده بود برطرف شد، سعی کردیم راهکارهای لازم را به سرمربی تیم ملی بدهیم.

سرمربی استقلال گفت: من جا دارد به هواداران خود تبریک بگویم، رتبه‌ی استقلال در جهان رده‌ی 55 در دنیا شد و بالاتر از آ اس رم و تیمهای بزرگ جهان قرار گرفتیم که جای خوشحالی دارد.

وی در مورد مصدومیت‌های بازیکنان خود گفت: کادر پزشکی تیم ما یکی از بهترین کادرهای آسیا است، دلیل مصدومیت‌های اخیر خسرو حیدری و بیگ زاده این بود که در اول فصل بدنسازی مناسبی نداشتند، در مورد احمد جمشیدیان برای خود من هم جای سوال دارد که با وجود تلاش کادر پزشکی چرا مصدومیت او طولانی شده است.

وی در خصوص بازگشت سید مهدی رحمتی به تیم ملی و صحبت‌هایش با کی‌روش اظهار داشت: اگر قرار باشد متن صحبت های جلسه من با کی‌روش عنوان شود بهتر است از زبان فدارسیون فوتبال باشد، من در حال حاضر صحبتی در این خصوص ندارم.

وی در پایان هم در خصوص بازی مقابل سایپا گفت: من اول به تیم مس کرمان تبریک می‌گوییم که به فینال جام حذفی رسید، اما وقتی ما فیلم آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که پنالتی برای ما نگرفته اند، تا به امروز هم حرفی در این مورد نزده ام، تیم سایپا هم فوق‌العاده با انگیزه فوتبال بازی می‌کند و دوندگی بالایی دارد و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد، بازی سختی داریم اما امیدوارم برنده این دیدار باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قلعه نویی ، رحمتی ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۲۱:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
بعد از اینکه حسابی به تیپ و تاپ هم زدید خلاصه سوء تفاهم ها بر طرف شد. باز هم خدا رو شکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
خودشون هم نمیدونن
با خودشون چند چندن.؟؟؟؟؟؟؟..بعد میگن چرا فوتبال ما فقط حاشیست.
آخرین اخبار