کلاهبرداری میلیاردی از صرافی‌/متهمان با قرار وثیقه 2/5 میلیاردی روانه زندان شدند

رییس پلیس قصرشیرین از کشف یک فقره کلاهبرداری دو میلیارد و 330 میلیون ریالی از یک صراف این شهرستان و دستگیری سه نفر در این ارتباط خبر داد.

سرهنگ حسین براری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزییات کشف این کلاهبرداری اظهار داشت: فردی با ترفندهای مختلف اعتماد یکی از صرافان بازارچه مرزی پرویزخان را جلب کرده و با وعده فروش دلار زیر قیمت بازار به او، دو میلیارد و 330 میلیون ریال از وی دریافت کرده و سپس متواری شده بود.
 
وی تصریح کرد: براساس گزارش مالباخته، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قصرشیرین قرار گرفت و در انجام تحقیقات، پلیس موفق به شناسایی فردی که مبلغ مورد نظر به حساب بانکی اش واریز شده بود، کرد، این فرد دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.
 
سرهنگ براری اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد در قبال دریافت 230 میلیون ریال موافقت کردم مبلغ اعلام شده (دو میلیارد و 330 میلیون ریال) به حسابم واریز شود تا پس از تبدیل آن به ارز (دلار) به واریز کننده (متهم اصلی) باز گردانم.
 
این مقام انتظامی گفت: پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تحقیقات خود مخفیگاه متهم اصلی و یکی از همدستانش را در یکی از شهرهای شمال کشور شناسایی کرد و با اخذ نیابت قضایی با اعزام ماموران به این شهر این دو را دستگیر و به قصرشیرین منتقل کرد.
 
سرهنگ براری افزود: هم اینک دو همدست دیگر متهم اصلی نیز دستگیر و هر یک با قرار وثیقه 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی روانه زندان شدند ضمن اینکه دستگیری دیگر همدست این فرد نیز در دستور کار پلیس آگاهی قصرشیرین قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار