فروش يك ميلياردي بليت هاي جشنواره موسيقي فجر

فروش بليت هاي بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر از مرز يك ميليارد تومان گذشت.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر ، علي ترابي دبير اجرايي اين دوره از جشنواره با اعلام اين خبر گفت: با توجه به سياستها و توصيه معاون محترم هنري ارشاد مبني بر اينكه درصد بيشتري از بليت‌هاي جشنواره بيست و نهم موسيقي فجر در اختيار مخاطبان واقعي هنر قرار گيرد و كمتر بليت اهدايي داشته باشيم توانستيم با استقبال فوق العاده اي از سوي مخاطبانمان روبرو شويم به گونه اي كه بليت فروشي جشنواره بيست و نهم به يك ميليارد تومان رسيد.

وي ادامه داد:علي رغم كمترين تبليغ شهري براي جشنواره موسيقي فجر  و نيز همزماني فروش بليت ها با برگزاري جشنواره فيلم فجر، باز هم استقبال بسيار خوبي را از سوي مردم هنردوستمان داشتيم.
دبير اجرايي بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر افزود: استقبال مردم از جشنواره موسيقي فجر نشان مي دهد كه ريشه هاي اين جشنواره بين مردم قوي است و همه دوست داران موسيقي در طول سال اخبار اين جشنواره ،حضور گروهها و چگونگي بليت فروشي را پي گيري مي كنند.

ترابي اظهار داشت: تا كنون و 4 روز مانده به جشنواره موسيقي فجر بيش از 70 درصد بليتها به فروش رسيده و با همين روند ، ساير بليت‌ها نيز در اين ايام باقي مانده به فروش خواهد رسيد بر اين اساس جا دارد از همه اهالي موسيقي و موسيقي دوستان كه با توجه به مبلغ بليتها كه البته خيلي هم  ارزان نيست ، به خاطر اهميت به فرهنگ و هنر كشورشان تقدير و تشكر كنم .

بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر 24 بهمن تا يكم اسفند به دبيري حسن رياحي در تهران و 6 استان كشورمان برگزار مي شود.

علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com  مشاهده کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار