قم/ با موضوع شبهات و پاسخ‌های آنها در زوایای مختلف؛

تولید نرم افزار صبح بیداری

در آستانه 22 بهمن و در ایام الله دهه فجر، نرم افزار صبح بیداری 2 در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم تولید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در ادامه برنامه خود برای تولید نرم افزارهای کلاس کم حجم نرم افزار « صبح بیداری2» را با موضوع پرسش‌ها و شبهات و پاسخ‌های آنها در زوایای مختلف انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی رونمایی کرد.

این نرم افزار شامل حدود 166 پرسش و پاسخ در 11 موضوع است.

از جمله موضوعات این نرم افزار می‌توان به زمینه‌ها و پیش زمینه‌های انقلاب، اندیشه انقلاب اسلامی، انقلاب، امام و رهبری، انقلاب و عوامل مؤثر بر آن، انقلاب و جریان‌های فکری و سیاسی، ساختار رژیم پهلوی، تحولات انقلاب و پس از پیروزی آن، انقلاب و آرمان‌ها، انقلاب و دستاوردها، انقلاب و چالش‌ها و انقلاب و بازتاب‌های آن اشاره کرد.

پیش از این شش نرم افزار غدیر (به مناسبت عید سعید غدیر)، خورشید نینوا (به مناسبت ماه محرم) و صبح بیداری (به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، کوثر (ویژه ایام فاطمیه)، فریضه انتخاب (ویژه انتخابات) و پیامبر اعظم (به مناسبت تولد حضرت رسول «ص») در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تهیه و تولید شده است.

علاوه بر اتقان بالای محتوای این نرم افزارها، حجم کم و عدم نیاز به نصب و سهولت در استفاده و دستیابی به محتوای مورد نظر از دیگر خصوصیات این نرم افزارها است.

ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس http://www.andisheqom.com مراجعه کنند.


برچسب ها: قم ، تولید ، نرم ، افزار ، صبح ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.