فراخوان جنبش "تمرد" بحرین برای شرکت مردم در اعتراضات

جنبش تمرّد بحرین خواستار نافرمانی مدنی صلح آمیز همزمان با ادامه تظاهرات و اعتراضات در مناطق مختلف این کشور به مناسبت سالگرد انقلاب بحرین شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه ؛ لیال خروبی در این باره گزارش داد: با نزدیک شدن سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، گروه های مخالف رژیم این کشور به تحرکات خود در مناطق مختلف کشور سرعت بخشیده اند. تظاهرات در مناطق مختلف بحرین، صحنه های سال 2011 را در ذهن جهانیان زنده می کند. جنبش تمرد بحرین که در ماه اوت 2013 تاسیس شد مردم را به نافرمانی مدنی صلح آمیز به مناسبت سالگرد انقلاب بحرین دعوت کرده است. 

حسین یوسف سخنگوی رسانه ای جنبش تمرد گفت: «نافرمانی مدنی که ما خواستار آن هستیم شامل خودداری از خرید و فروش در فروشگاه ها و مجتمع های تجاری وابسته به رژیم و برپایی تظاهرات با به چالش کشیدن قوانین رژیم است. ما معتقدیم مردم صرف نظر از موافقت یا مخالفت رژیم باید در این راهپیمایی ها شرکت کنند».

دیگر گروه های مخالف رژیم بحرین نیز بر ادامه اعتراضات صلح آمیز تاکید کردند.  منامه صحنه اصلی اعتراضات جنبش تمرد خواهد بود. هدف این جنبش، حاکم کردن مجدد شرایط انقلاب بر پایتخت پس از قوانین ممنوعیت تظاهرات است که رژیم بحرین تصویب کرده است.


انتهای پیام / 
برچسب ها: تمرد ، بحرین ، شرکت ، اعتراض ، سالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار