قبل از مصاحبه شغلی صبحانه چه بخوریم؟

صبحانه یکی از وعده های بسیار مهم غذایی در حفظ سلامت افراد است و می تواند نقش کلیدی در موفقیت و یا شکست افراد در مصاحبه های کاریشان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ امروزه در دنیای کار و تجارت به دلیل کثرت افراد شرکت کننده در مصاحبه های شغلی دارا بودن یک سری خصوصیات و انجام دادن برخی ترفندها می تواند رمز موفقیت افراد در بدست آوردن شغل مطلوبشان باشد.

 گفتنی است، متخصصان بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های مختلف توصیه می کنند افراد ابتدا به لحاظ روانی خود را آماده انجام مصاحبه نمایند، آرامش، بررسی موارد سوالی احتمالی و حضور به موقع می تواند فرد را در موفقیت یاری کند.

پزشکان همچنین برخی کارها برای داشتن سلامت بیشتر حین مصاحبه را به افراد توصیه اکید می کنند از جمله، خوردن صبحانه سالم شامل، میوه، شیر، نان و در حد مجاز مربا یا شکلات تا ذهن توان بیشتری برای پاسخگویی پیدا نماید.

همینطور انجام ورزش به مدت نیم الی یک ساعت قبل از حضور در جلسه مصاحبه می تواند حجم اکسیژن بیشتری به مغز برساند و سبب هوشیاری بیشتر فرد شود.

پزشکان پرهیز از زدن عطر را به افراد در هنگام مصاحبه های شغلی توصیه اکید می کند زیرا عطر می تواند سبب بروز واکنش های آلژریک در سایر افراد شود.

 لازم به ذکر است، افراد دارای تونایی های مختلفی در درک بوی عطر هستند و ممکن است در خصوص یک فرد، یک عطر خوشبو بسیار نامعطر باشد.

پزشکان همچنین پوشیدن یک لباس راحت، همراه داشتن خوراکی به میزان کم را به افراد توصیه می کنند علاوه بر این موارد، همراه داشتن رزومه کاری، خودکار و سوابق می تواند سبب موفقیت فرد در مصاحبه گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار