پیام فرماندهی مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم به مناسبت 22 بهمن

آمریکا ادبیات هتاکانه نمی‎تواند در مقابله صلابت ملت ایران بایستد

در پیام فرماندهی مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، به مناسبت 22 بهمن آمده است: امسال که با بی‌ادبی‎ها، گستاخی‎ها و تعابیر نا آگاهانه آمریکا و هم پیمانانش همراه است، با حضور پرشور ملت غیور و حاضر در صحنه ایران اسلامی متوجه خواهد شد که نمی‎تواند با این ادبیات نابخردانه و هتاکانه در مقابله صلابت و استواری این امت بایستد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیام فرماندهی مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به مناسبت یوم الله 22 بهمن به شرح زیر منتشر شد.

« بسمه تعالی »

وَ الَّذِينَ إِذا اَصابَهُمُ الْبَغْيُ هُمْ يَنْتَصِرُونَ(سوره شوری آیه 39)

با سلام و درود بی پایان به روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) ، ارواح طیبه شهدای عزیز و با آرزوی سلامتی برای حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به استقبال گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‎رویم.

روزی که پیام آور ارزش‎های ایدئولوژیک و اسلامی در نیمه دوم قرن بیستم است، پیامی که عدالت و مبارزه با استکبار و استعمار را به بهترین شکل برای جهانیان صادر کرد . آنچه در 22 بهمن 1357 رخ داد تلاشی بود که سالها توسط همه اقشار این کشور انجام گرفت و در این روز به ثمر نشست.

این مبارزه حول محور اساسی رهبری مشخص که بیانگر اصل ولایت مطلقه فقیه است و در طول دوران تاریخ ما از بعد از اسلام تا این روزگار ، ملت ما چنین رهبری به خود ندیده بود شکل گرفت.

اما 22 بهمن امسال که با بی‌ادبی‎ها، گستاخی‎ها و تعابیر نا آگاهانه آمریکا و هم پیمانانش همراه است و این ابر قدرت پوشالی که خود را کدخدای دهکده جهانی می‎داند با حضور پرشور ملت غیور و حاضر در صحنه ایران اسلامی متوجه خواهد شد که نمی تواند با این ادبیات نابخردانه و هتاکانه در مقابله صلابت و استواری این امت شهید پرور و ولایت مدار بایستد.

بی شک حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن معادلات توهم گونه دشمن را بهم زده و آنان را در رسیدن به اهداف خیالی خود ناکام خواهد گذاشت . در پایان اینجانب از کلیه مدیران و کارکنان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که نـشان از تجـدید میثاق با آرمـانها و اندیشه های حـضرت امام خمینی (ره) و بیعت مـجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است دعوت می کند تا همراه با خروش مقدس ملت غیور ایران یکبار دیگر حماسه ای ماندگار و جاودان در نظام فکری حاکم بر جهان ایجاد نمایید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار